تاریخ انتشار: 1396/07/20 15:49
کد خبر: 178583

شهاب گردان: می‌توانیم تا پایان فصل در کورس قهرمانی باقی بمانیم/ روسیه خوش‌شانس بود با ما مساوی کرد

شهاب گردان: می‌توانیم تا پایان فصل در کورس قهرمانی باقی بمانیم/ روسیه خوش‌شانس بود با ما مساوی کرد

شهاب گردان، سنگربان باتجربه پدیده معتقد است تعطیلات لیگ برای انجام بازی‌های دوستانه تیم ملی به سود تیم‌هایی بوده است که در بحران بوده‌اند. گردان در خصوص شرایط کلی پدیده، بازی مقابل ذوب‌آهن، بازی دوستانه ایران و روسیه و... به سوالات همشهری پاسخ می‌دهد.

   

بازی فردا مقابل ذوب‌آهن را چطور ارزیابی می کنی؟

کاملا آماده بازی برابر ذوب‌آهن هستیم و با حمایت هوادارانمان می‌خواهیم 3امتیاز حساس این بازی را به‌دست بیاوریم. ذوب‌آهن تیم خوبی است، کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد اما مطمئن باشید پدیده در این دیدار به دنبال 3امتیاز است.

   

فکر می‌کنی پدیده تا پایان فصل می‌تواند در کورس قهرمانی بماند؟

به نظر من با عملکرد و توانایی که داریم می‌توانیم تا پایان فصل در کورس باقی بمانیم. تا این جای لیگ خوب نتیجه گرفته‌ایم، البته در بعضی از بازی‌ها بدشانس هم بودیم وگرنه می‌توانسیتم امتیازات بیشتری جمع کنیم. این فصل با نتایجی که گرفتیم ثابت کرده‌ایم جایگاهی که در جدول رده‌بندی داریم اتفاقی نیست. از ابتدای فصل با تیم‌های خوبی بازی کردیم و آنها را شکست داده‌ایم و اصلا کار راحتی برای رسیدن به این جایگاه نداشته‌ایم. این فصل تیم به خوبی تقویت شده و از ابتدا با تمرینات و برنامه‌ریزی خوبی وارد لیگ شده‌ایم.

   

نظرت در خصوص بازی ایران-روسیه چیست؟

تیم ملی در بازی مقابل توگو و روسیه عملکرد خوبی داشت. در بازی مقابل روسیه فرصت‌های خوبی داشتیم تا به گل‌های بیشتری برسیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. روسیه خوش‌شانس بود مساوی کرد.

   

از تیم شما اکبر ایمانی و محمدرضا خانزاده به تیم ملی دعوت شدند. تو به حضور در تیم ملی فکر می‌کنی؟

دعوت شدن ایمانی و خانزاده نشان می‌دهد که کادرفنی به خوبی تمام تیم‌ها را زیر نظر دارد و درهای تیم ملی به سوی هر بازیکنی که خوب بازی کند باز است. من هم برای دعوت شدن به تیم ملی تمام تلاشم را می‌کنم و اصلا ناامید نیستم.

   

نظرت در مورد تعطیلات لیگ چیست؟

به هر حال همه می‌دانیم تیم ملی برای رسیدن به موفقیت در جام‌جهانی  باید اردو های منظمی را برگزار کند. تعطیلات لیگ به هر حال برای برخی تیم‌ها که در بحران بوده‌اند و شرایط خوبی نداشته‌اند یک فرصت خوب محسوب می‌شود تا به وضعیت ایده‌آل برسند اما برخی تیم‌ها هم که در روند موفقیت قرار داشته باشد ممکن است کمی با دوری از شرایط مسابقه در شروع مجدد لیگ برتر با مشکل مواجه شود.

 

فکر می‌کنی تعطیلات به روند خوبی که تیم شما داشته است آسیب می‌زند؟

ما با برنامه‌ریزی کادرفنی تمرینات منظم خودمان را انجام داده‌ایم. اینکه بگویم افت می‌کنیم یا بهتر می‌شویم اصلا درست  نیست. به هر حال ما تمام تلاشمان را برای رسیدن به موفقیت انجام می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5p6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پا قدم خوب ژنرال طلسم را می‌شکند؟