تاریخ انتشار: 1396/07/22 17:37
کد خبر: 178235

برانکو: سه هدف را با الهلال دنبال می کنیم/ هنوز به صعود امیدواریم

سرمربی پرسپولیس قبل از تمرین امروز در برابر خبرنگاران به سوالات آنها پاسح داد.
برانکو: سه هدف را با الهلال دنبال می کنیم/ هنوز به صعود امیدواریم

سرمربی پرسپولیس قبل از تمرین امروز در برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ  داد.

برانکو در ابتدا در برابر این سوال که نظرش در بازی برابر استقلال خوزستان چه می باشد، گفت: خیلی خوشحالم بابت برد و راضی هستم چون در یک جو سختی بازی را بردیم و همیشه بازی در اهواز برای ما سخت است آنهم مقابل تیمی که دارد یواش یواش به ثبات می رسد.

وی در ادامه افزود: همه تیم ها در برابر پرسپولیس توان دو برابر می گذارند و دارای انگیزه هستند.

برانکو در ادامه گفت: خوشحالم که بدون حضور ملی پوشان و فرشاد احمدزاده بازیکنان یک بازی خوب ارائه  و نشان دادند که لیاقت پوشیدن لباس پرسپولیس را  دارند و از این که قبل از بازی با الهلال  یک برد روحیه بخش آوردیم خیلی خوشحالم.

برانکو از این که سیدجلال و وحید امیری در برابر روسیه برای تیم ملی بازی کرده اند ابراز خوشحالی نمود و گفت: خوشبختانه این بازیکنان هم در برابر تیم ملی روسیه بازی کرده و قبل از بازی با الهلال در زمین بوده اند و شرایط بازی کردن را دارند.

سرمربی سرخ پوشان در ادامه در پاسح به این سوال که نمایش خوب در برابر استقلال هواداران را خوشحال و امیدوار به برد در برابر الهلال و صعود کرده است یا نه، گفت: هنوز نود دقیقه بازی باقی مانده و بازی نیمه نهایی است و تا جایی که امید است تا پانیه آخرذ به صعود فکر می کنیم.

برانکو سه هدف را برای دیدار با الهلال بیان نمود و گفت: هدف اول کسب نتیحه خوب برای صعود خواهد بود. دومین هدف پیروزی است حتی اگر به صعود ختم نشود و سومین هدف هم این است که با افتخار حذف شویم.

وی در خصوص آسیب دیدگی فرشاد احمدزاده گفت: فرشاد باید فردا عمل جراحی کند و او فتق شکم دارد و بعد از عمل معلوم می شود که چه وقت می تواند به ما ملحق بشود . الان ابتدای مصدومیت است و باید سریع عمل کند تا شدیدتر نشده است و نباید زمان را از دست بدهد .

وی درخصوص سیامک نعمتی گفت:  سیامک هم مشکل دارد و در برابر استقلال خوزستان بازی شجاعانه ای از او شاهد بودیم ولی کف دستش بدلیل آسیب دیدگی با مشکل مواجه شده و شکسته است و باید کچ بگیرد ولی شاید بدون کچ هم در ترکیب قرار بگیرد و در حال رقابت با دیگر بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی می باشد.

برانکو در حصوص طارمی گفت: طارمی ویزا گرفته است ولی نمی تواند برای ما بازی کند و عمان نخواهد آمد و الان هم اگر سر تمرین نیست بدلیل این می باشد که در باشگاه است و در تمرینات حاضر خواهد بود چون وظیفه اش تمرین کردن است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5rk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبین پرسپولیس در سفر به عمان