تاریخ انتشار: 1396/09/30 13:56
کد خبر: 168335

توضیحات وثوق احمدی درباره پرونده های پرسپولیس در فیفا و احتمال کسر ۶ امتیاز از این باشگاه

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مدعی است که اگر تا یک ماه دیگر مطالبات گابریل و گولچ پرداخت نشود باشگاه پرسپولیس با کسر امتیاز روبرو خواهد شد.
توضیحات وثوق احمدی درباره پرونده های پرسپولیس در فیفا و احتمال کسر ۶ امتیاز از این باشگاه

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون درباره احتمال کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس گفت: پرسپولیس مارچ ۲۰۱۶ در پرونده «گابریل» و در کمیته حل اختلاف فیفا به پرداخت ۱۲۰ هزار دلار محکوم شد که فیفا اعلام کرده فقط ۱۸ هزار دلار از این پول پرداخت شده و ۱۰۲ هزار دلار مانده است. پرسپولیس هم مدعی شده بود از طریق چند واسطه مبالغ دیگری پرداخت کرده است ولی فیفا در نهایت اعلام کرد که باید ۱۰۲ هزار دلار پرداخت شود.

وثوق احمدی ادامه داد: روز گذشته رونوشت نامه فیفا به فدراسیون فوتبال رسید که در آن پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۱۰ هزار فرانک جریمه بابت عدم اجرای حکم، ۲ هزار فرانک بابت پول رسیدگی به پرونده و یک مهلت ۳۰ روزه برای پرداخت ۱۰۲ هزار دلار باقیمانده کرده است. پرسپولیس باید تا یک ماه بعد از دریافت نامه، با گابریل تسویه کند وگرنه خود به خود ۶ امتیاز از این تیم کسر خواهد شد.

وی درباره پرونده آنتونی گولچ بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس تاکید کرد: پرونده گولچ هنوز در دادگاه عالی ورزش در جریان است.

رئیس کمیته تعیین وضعیت در پایان درباره احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس به خاطر شکایت لوکا ماریچ هم گفت: فیفا تا ۱۹ ژانویه به پرسپولیس مهلت داده است تا پول ماریچ پرداخت شود وگرنه این پرونده هم به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده خواهد شد و تبعات بعدی را در پی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5wmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی خبر داد: تا دو روز آینده قرار داد برانکو نهایی میشود/ توافق با ریزه اسپور به خیر و خوشی انجام شد
این مصاحبه به روز رسانی می شود؛