تاریخ انتشار: 1396/09/30 23:21
کد خبر: 168259

رکورد ویژه پرسپولیس برانکو؛ گل نخوردن از آنها غیر ممکن است

پرسپولیس برانکو، دوباره روی دور افتاده و گل نخوردن از آن‌ها نزدیک به غیر ممکن به نظر می‌رسد.
رکورد ویژه پرسپولیس برانکو؛ گل نخوردن از آنها غیر ممکن است

شروع برانکو در پرسپولیس، با یک رکوردشکنی همراه بود. پرسپولیس از هفته بیست و سوم لیگ چهاردهم تا هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم، به همه حریفانش گل زد و با گلزنی در ۳۵ بازی پیاپی، یک رکورد جدید در تاریخ لیگ برتر خلق کرد. پرسپولیسی‌ها در لیگ پانزدهم، فقط یک بازی گل نزدند اما در لیگ شانزدهم، کمی دفاعی‌تر شدند و ۶ بازی را بدون گلزنی تمام کردند.

این فصل پرسپولیس، هم مثل لیگ پانزدهم خط حمله گلزنی در اختیار دارد و هم مثل لیگ شانزدهم سخت گل می‌خورد. فقط در دو بازی نیم فصل اول با پیکان و پدیده، پرسپولیس نتوانست به حریفش گل بزند و با گلزنی در ۱۳ بازی دیگر، از این حیث رکوردار فعلی لیگ برتر است. بدترین تیم هم استقلال بوده که ۹ بازی نتوانسته دروازه حریفش را باز کند.

رکورد گلزنی پرسپولیس برانکو در مجموع این سال‌ها، فوق العاده است. برانکو ۵ بازی در لیگ چهاردهم، ۳۰ بازی در لیگ پانزدهم، ۳۰ بازی در لیگ شانزدهم و تا حالا ۱۵ بازی در لیگ هفدهم سرمربی پرسپولیس بوده است. یعنی پرسپولیس، ۸۰ بازی در لیگ برتر با مربیگری برانکو برگزار کرده و در ۷۱ بازی، توانسته دروازه حریفش را باز کند. گلزنی در تقریبا ۸۹ درصد مسابقات، که آماری فوق العاده برای برانکو و تیم آماده‌اش محسوب می‌شود. مربی که قبل از دفاع، گل زدن را به پرسپولیس یاد داد و بدون بهترین گلزنش هم این روند را ادامه می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5woa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعلام زمان نشست خبری سرمربیان فولاد و پرسپولیس