تاریخ انتشار: 1396/07/25 15:45
کد خبر: 177783

تغییر استرات‍ژی پرسپولیس برای بازی با الهلال

تیم پرسپولیس امروز در شرایطی برابر حریف عربستانی خود بازی می‌کند که در بازی رفت با 4گل از حریف خود شکست خورد و برای جبران نتیجه و صعود به فینال کار دشواری در پیش دارد.
تغییر استرات‍ژی پرسپولیس برای بازی با الهلال

برانکو در بازی رفت چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت ولی با همان تاکتیک همیشگی خود به میدان رفت و در نهایت کاری از پیش نبرد. چند اشتباه از بازیکنان و البته قدرت الهلال شکست سنگینی را به تیم تحت هدایت برانکو تحمیل کرد. سرخپوشان در ابوظبی تلاش زیادی کردند تا از روی سانتر از جناحین تیم‌شان را به گل برسانند اما این اتفاق هرگز رخ نداد. برانکو حالا برای بازی برگشت استرات‍ژی تیم برای رسیدن به گل را تغییر داده است.

 

تا می‌توانید شوت بزنید

برانکو در آخرین تمرین سرخپوشان به بازیکنان خود اعلام کرد که دروازه‌بان الهلال نشان داده روی توپ‌های هوایی تبحر خاصی دارد به همین دلیل در این بازی هرچقدر می‌توانید شوت بزنید. هافبک‌های تیم مانند کامیابی‌نیا، مسلمان، نوراللهی، ربیع‌خواه، امیری، رسن و نعمتی در کنار علیپور و منشا بازیکنانی هستندکه برانکو روی شوت‌های آنها حساب ویژه‌ای باز کرده و به همین دلیل در خلال تمرین از آنها خواست تا روی شوت‌های خود به شدت تمرین کنند.

 

سیدجلال و شجاع، امید برانکو

سرمربی پرسپولیس در بازی رفت نتوانست روی توپ‌های هوایی به نتیجه برسد اما حالا با بازگشت سیدجلال حسینی و تبحر این بازیکن روی توپ‌های هوایی و البته شجاع خلیل‌زاده از آنها خواسته تا روی توپ‌های ایستگاهی نقش پررنگ‌تری در کارهای هجومی تیم داشته باشند.  

  برنامه ویژه برای امیری

وحید امیری روی پرتاب‌های اوت بسیار ماهر است به همین دلیل برنامه ویژه برانکو روی اوت‌های این بازیکن است. برانکو روی پرتاب‌های این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده و حداقل 10نقشه هجومی روی پرتاب‌های اوت این بازیکن دارد. او امیدوار است اگر همه چیز درست انجام شود تیم خیلی زود به گل برسد و حتی اعلام کرده که پرتاب‌های دست امیری باید مانند دست خدا نتیجه بازی را عوض کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5zvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیمای پرسپولیس قهرمان در فصل جدید: کامل در دفاع و هافبک؛ مخوف در خط حمله