تاریخ انتشار: 1397/09/05 10:53
کد خبر: 120283

برانکو:چرا همیشه باید من کوتاه بیایم؟

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تشریح دلایل اختلافش با کارلوس کی‌روش می‌گوید که همواره سرمربی تیم ملی علیه او صحبت کرده است.
برانکو:چرا همیشه باید من کوتاه بیایم؟

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم پرسپولیس گفت و گویی تفصیلی با ایسنا انجام داده است.

تکه هایی از مصاحبه او را در ادامه می خوانید:

* من هیچ وقت نگفتم کی روش بدون موفقیت از ایران اخراج می شود و علاقه‌ای هم ندارم درباره این صحبت کنم. اصلا خودم را درگیر این مسئله نمی‌کنم. من مربی پرسپولیس هستم و قراردادم را دو سال دیگر تمدید کردم یعنی دلم می‌خواهد در پرسپولیس بمانم. حالا کی‌روش چگونه می‌خواهد کارش را تمام کند، مشکل من نیست. از شما می‌پرسم تا به حال شنیده‌اید من علیه کی‌روش حرفی بزنم؟ تا به حال چند بار کی‌روش علیه من صحبت کرده است؟

*چرا همیشه باید من کوتاه بیایم؟ از وقتی که اینجا هستم مدام علیه من یا پرسپولیس صحبت می‌شود. آیا تا به حال کسی نسبت به عملکرد مربی دروازه‌بانان تیم ملی واکنشی نشان داده است؟ دولت ایران پول و نان او ( الکساندر لوپز) را می‌دهد. فدراسیون فوتبال نان او را می‌دهد بعد او علیه باشگاه‌های ایرانی برابر خارجی‌ها تشویق می‌کند. بعد شما می‌گویید که من کوتاه بیایم. مگر من اصلا چه گفته‌ام؟ بروید در روزنامه‌ها ببینید من چه گفته‌ام؟

*اصلا دوست ندارم درگیر این مسائل بشوم. اصلا پایین‌تر از شأن من است که خودم را درگیر این مسائل کنم. فقط بگویند من کی و چه علیه کی‌روش و تیم ملی گفته‌ام؟ همیشه گفته‌ام من، پرسپولیس و بازیکنانم و کادر فنی‌ام حامی تیم ملی هستیم و فرقی هم نمی‌کند که چه کسی سرمربی تیم ملی است. همین! آیا تا به حال جلوی بازیکنان را گرفته‌ام که به تمرینات ریکاوری نروند؟ اصلا در این باره نظری داده‌ام؟ آیا جلوی بازیکنان را گرفته‌ام که در یک اردو شرکت نکنند؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7jaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو:وقتی ما قهرمان آسیا نشدیم یکی از اعضای کادر کی روش در تیم‌ ‌ملی، پیروزی کاشیما را جشن گرفت!