تاریخ انتشار: 1395/09/30 14:08
کد خبر: 241735

آقای مجیدی؛ حرمت نگه دار/ واکنش استقلالی ها به حرف های فرهاد

استقلال گویا قرار نیست در لیگ شانزدهم رنگ آرامش را به خود ببیند و هر روز حرف های تازه ای
آقای مجیدی؛ حرمت نگه دار/ واکنش استقلالی ها به حرف های فرهاد

فرهاد مجیدی که بعضا از طریق اینستاگرام خود مطالبی را به اشتراک می گذارد و معمولا هم خیلی زود پشیمان می شود و تکذیب می کند، دیروز در آستانه بازی حساس استقلال و نفت در جام حذفی، به استقلال حمله کرد و این باشگاه را اوباش پرور نامید!

 

این حرکت مجیدی بازتاب گسترده ای در اردوی استقلال داشت و آبی پوشان دیشب سر میز شام درباره فرهاد حرف می زدند و با دلخوری می گفتند به جای آن که مردم را به تماشای بازی استقلال و نفت دعوت کند و بگوید برای حمایت از آبی پوشان به ورزشگاه بیایید داستان تعریف می کند و فحش می دهد.

 

یکی از بازیکنان استقلال می گفت آن روزهایی که خودش را تشویق می کردند بوقچی ها عالی بودند و استخدام شان در استقلال ایراد نداشت اما حالا ایراد دارد

البته چند نفری هم با حرف های مجیدی موافق بودند و می گفتند بوقچی ها باید حذف شوند ولی حتی همین عده هم اعتقاد داشتند فرهاد می توانست همین متن را بعد از بازی حساس استقلال و نفت منتشر کند تا باعث دودستگی بین هواداران استقلال نشود!

اما بشنوید از پشت پرده حمله فرهاد مجیدی به مدیرعامل فعلی و قبلی استقلال و بی کفایت خواندن آنها به دلیل استخدام بوقچی ها در باشگاه.

گفته می شود این پیام مجیدی به این دلیل است که او توقع داشته سید رضا افتخاری تماس بگیرد و با او به عنوان گزینه جایگزینی علیرضا منصوریان مذاکره کند!

شایعه شده مجیدی به این دلیل در این فصل از سال به تهران آمده که شنیده بوده احتمال برکناری منصوریان زیاد است و خواسته دم دست مدیران استقلال باشد و وقتی در تهران متوجه شده مدیران استقلال اصلا روی او نظر ندارند، اینگونه واکنش نشان داده است!

البته نزدیکان فرهاد این شایعه را تکذیب می کنند و می گویند فرهاد اگر به سرمربیگری استقلال چشم داشت، به افتخاری حمله نمی کرد و درهای شانس را به روی خودش نمی بست چون با این حمله، امکان ندارد حتی در صورت شکست استقلال مقابل نفت، مدیرعامل فعلی استقلال سراغ فرهاد برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k98jx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تجلیل از دایی و منصوریان توسط آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)