تاریخ انتشار: 1395/09/22 23:55
کد خبر: 243383

هامبورگ دوباره در مسیر برد

هامبورگ پس از سال‌ها همچنان برای ایرانی‌ها تیمی دوست‌داشتنی و محبوب است. به‌خصوص بعد از این‌که مهدی مهدوی‌کیا در آکادمی این باشگاه مشغول مربیگری شد.
هامبورگ دوباره در مسیر برد

هامبورگ که هفته‌ها در آلمان قعرنشین بود و در این فصل حتی یک برد هم در کارنامه نداشت در دو هفته اخیر توانسته دو برد متوالی در بوندس‌لیگا به‌دست آورد و خود را از قعر جدول جدا کند. آن‌ها تا چند روز قبل تنها تیم در بین لیگ‌های معتبر اروپایی بودند که هنوز در این فصل برد نداشتند. اما حالا با دو برد پیاپی کورسوی امید را برای هوادارانشان ایجاد کردند که شاید برای ماندن در سطح اول بوندس‌لیگا دغدغه زیادی وجود نداشته باشد.‌

هامبورگی‌ها فصل را با برونو لابادیا شروع کرده‌ بودند اما بعد از پنج هفته ضعیف با برکناری او مارکوس گیسدول سرمربی هامبورگ شد. او تا به‌اینجا آمار نسبتا خوبی داشته است. به خصوص در چهار هفته اخیر که آن‌ها نباخته‌اند و دو تساوی و دو برد حاصل کارشان بوده است. حالا هامبورگ قدم‌های اول را برای جداشدن از منطقه خطر برداشته‌ است. باید دید این روند خوب تیم با گیسدول ادامه خواهد داشت یا همچنان مثل همه فصل‌های اخیر در پیچ و خم‌های انتهای جدول باید هامبورگ را پیداکرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9b5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هامبورگ اولین برد فصلش را  به دست آورد
هفته سیزدهم بوندس‌لیگا

اعاده حیثیت آنجلوتی در یک بازی تشریفاتی
پیش بازی بایرن مونیخ و ‏اتلتیکو مادرید؛