تاریخ انتشار: 1395/09/24 17:34
خرید نیم فصل کمالوند لو رفت؛
کد خبر: 243059

هافبک قلعه‌نویی آبی‌پوش می‌شود!

با شروع نیم فصل دوم شاید در تیم تراکتورسازی تغییرات زیادی دیده شود.
هافبک قلعه‌نویی آبی‌پوش می‌شود!

کوچ دو بازیکن پرسپولیس به تبریز و جدایی احتمالی سروش رفیعی از قرمزهای تبریز، این روزها یکی از بحث های داغ فوتبال کشورمان است اما بازهم خبری جدیدتر و جالب تر از تبریز شنیده می شود.

گویا هافبک عراقی قرمزهای تبریز، با امیرقلعه نویی دچار اختلاف شده و به همین خاطر ساز جدایی کوک کرده است. البته کار او از کوک کردن گذشته و شاید صدای ساز او در هفته شانزدهم لیگ شانزدهم به وضوح شنیده شود چرا که گفته می شود جاسم کرار جدایی از تیم قلعه نویی را قطعی کرده و به همین خاطر با کمالوند به توافق نهایی رسیده که در نیم فصل دوم پیراهن آبی تبریز را برتن کند!

البته با توجه به رابطه خوبی که بین کمالوند و کرار وجود دارد، این مساله نمی تواند خیلی هم عجیب باشد. کرار در تراکتور بازیکن محبوب کمالوند بود و این مربی همواره چترحمایتی خود را روی سر کرار نگه می داشت به طوریکه می توان مدعی بود، هافبک عراقی با کمالوند رابطه بسیار بهتری نسبت به قلعه نویی دارد.

با توجه به اینکه کرار بازیکن نظم پذیر و مطیعی نیست می توان گفت او به خاطر نیمکت نشینی در تراکتور، از شرایط موجود راضی نیست و از طرفی نارضایتی در قاموس قلعه نویی جایی ندارد چرا که او یک مربی با دیسیپلین بالاست که حرف اول و آخر را در تیم خودش می زند بنابراین اجازه نمی دهد در تیمش سازمخالف زده شود.

همچینین نیاز کمالوند به یک هافبک طراح در میانه زمین دلیلی فنی و منطقی است که جذب کرار را توجیه کند. کمالوند خودش برای جذب یک هافبک به باشگاه درخواست داده، بنابراین چه کسی بهتر و ارجح تر نسبت به کرار وجود دارد که در تیم او حاضر شود؟!

با این همه، بازشدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات، همه چیز را مشخص خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9nd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش رفیعی پرسپولیسی است یا استقلالی؟