تاریخ انتشار: 1395/06/17 15:14
اختصاصی/
کد خبر: 262835

اخبار کوتاه از فوتبال گیلان

مجید جهان پور مربی شاخص فوتبال گیلان که از حدود یک ماه قبل به فرانسه و سپس آلمان برای دیدن اقوام خود رفته بود، امروز همراه با خانواده اش به ایران و رشت باز می گردد. جهان پور در حال حاضر یکی از اعضای هیات مدیره داماش است.
اخبار کوتاه از فوتبال گیلان

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ملوان انزلی در آخرین روز نقل و انتقالات به جز احمد آهی که همچنان مصدوم است، اسامی پنج بازیکن از تیم های پایه اش را در لیست بازیکنان تیم بزرگسال قرار داد. با پیوستن علی نیاوند، ایمان مهدی نژاد، خشایار زبرجد، آصف رعنای مهرپور و یاشار اسدنژاد به تیم بزرگسال ملوان، در این فصل ۱۱ بازیکن از تیم های پایه ملوان جذب تیم بزرگسال شده اند.

سپیدوردی ها در ۴۰ کیلومتری جم

سپیدرودی ها که از رشت به تهران، بعد به عسلویه رفتند، باید در شهر کوچک “جم” با تیم پارس جنوبی بازی کنند که حدود دو ساعت با عسلویه فاصله دارد. به همین دلیل سپیدرودی ها در ۴۰ کیلومتری “جم” هتل گرفته اند. چرا که  در شهر “جم” هتل بزرگ برای آنان وجود نداشت.

حلاجیان از انزلی رفت

علی حلاجیان مدافع تیم شاهین ماهشهر که از ابتدای فصل در تمرینات ملوان انزلی شرکت کرده بود، مورد تایید کادر فنی تیم گیلانی قرار نگرفت. حلاجیان به خاطر این که نامش به جمع بازیکنان ملوان اضافه نشد، روز دوشنبه از انزلی به ماهشهر رفت.

بازگشت نوری به تمرینات تیمی

پژمان نوری هافبک تیم “خونه به خونه” بابل که به دلیل مصدومیت روز جمعه گذشته در دیدار با سپیدرود رشت حضور نداشت، از روز دوشنبه تمرینات خود را در تیم مازندرانی از سر گرفت. البته هنوز معلوم نیست که نوری بتواند فردا تیم “خونه به خونه” را در بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک همراهی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka6x8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب‌ترین حق پخش تلویزیونی فوتبال جهان در لیگ یک ایران