تاریخ انتشار: 1396/03/27 20:40
کد خبر: 202859

رابطه پنهانی ستاره مشهور فوتبال با دختر جوان جنجال به پا کرد! +عکس

علاوه بر اتهام فرار مالیاتی و جدایی رونالدو از رئال‌مادرید برای فوق‌ستاره پرتغالی حاشیه جدیدی ایجاد شده که اینبار زندگی خصوصی او را هدف قرار داده است.
رابطه پنهانی ستاره مشهور فوتبال با دختر جوان جنجال به پا کرد! +عکس

کریس رونالدو فصل بسیاری خوبی را سپری کرد و پس از ثبت رکوردهای متعدد و قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خیز بلندی هم به سمت کسب پنجمین توپ‌طلا برداشت.

اما پس از پشت سر گذاشتن یک فصل رویایی دردسرهای عجیبی برای رونالدو ایجاد شده که مهم‌ترین آنها شکایت دادستانی اسپانیا به اتهام فرار مالیاتی و دلخوری‌ کریس از باشگاه رئال‌مادرید بود که گفته می‌شود در پی همین اتفاقات رونالدو قصد دارد از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

اما تمامی ماجراهای کریس رونالدو به مشکل مالیاتی و جدایی از رئال‌مادرید ختم نمی‌شود چرا که اخیراً دعوتنامه او برای مدل لتونیایی نیز حاشیه ساز شده است.

داستان از این قرار است که هفته گذشته وِرا آلوهنو مدل سرشناس اهل لتونی در صفحه اینستاگرامش عکسی از یک دعوتنامه و بلیت بازی تیم‌های لتونی و پرتغال در ریگا (پایتخت لتونی) منتشر می‌کند که با تشکر ویژه‌ای از کریس رونالدو همراه است. این دعوتنامه در پاکت نامه  رسمی فدارسیون فوتبال پرتغال برای او ارسال شده و همانطور که در تصویر مشخص است کریس برای ورا آن را امضا و ارسال کرده است.

 

152209_604

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbjw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رئال‌ مادرید - یوونتوس؛ رزم پایانی در آوردگاه کاردیف
فینال لیگ قهرمانان اروپا