تاریخ انتشار: 1396/04/25 23:59
کد خبر: 195511

شایعه ای خطرناک که پرسپولیس را به حواشی نزدیک می کند

شایعه ای خطرناک که پرسپولیس را به حواشی نزدیک می کند

 این روزها شایعه کرده‌اند ممکن است در پرسپولیس فصل بعد، هافبک‌ها بیشتر هوای طارمی را داشته باشند و در حق گادوین منشا ظلم شود. شما جزو کدام دسته‌اید؛ کسانی که شایعه را باور کرده‌اند یا آن را خنده‌دار دانسته‌اند؟ خب خیلی هم زود تصمیم نگیرید؛ بالاخره طارمی دوست صمیمی بسیاری از بازیکنان فعلی پرسپولیس است. آنها پارسال بعد از آنکه مهدی برگشت به افتخارش تونل زدند و امسال هم در روزهایی که تکلیفش روشن نبود، از راه دور مطالب احساسی به سودش پست می‌کردند. در این شرایط طبیعتا ممکن است همین احساسات بازیکنان به عاملی مخرب برای تیم تبدیل شود. فراموش نکنیم پیش از این در همین تیم بازیکنان خارجی زیادی حضور داشته‌اند که در موردشان شائبه کم‌لطفی همبازیان وجود داشته؛ از سامبو جوچی آفریقایی که در بایکوت سوخت و تباه شد تا ایمون زاید و البته جری بنگستون که رقیب همین آقای طارمی بود و ظاهرا بازیکنان زیاد با او نمی‌جوشیدند. آیا حالا قرار است همین سناریو برای گادوین منشا هم پیاده شود؟

خوب است بازیکنان پرسپولیس پیش از هر تصمیم جمعی یا فردی، خودآگاه یا ناخودآگاه و خواسته یا ناخواسته‌ای که احتمالا قصد اتخاذش را دارند، به این مساله مهم فکر کنند که همه آنها در کنار هم فقط ذیل نام پرسپولیس معنی و مفهوم دارند. هرگز در طول تاریخ هیچ بازیکنی نبوده که به زیان باشگاهش کم‌فروشی و کارشکنی کرده باشد و البته عاقبت به خیر شده باشد. اگر این مطلب جنبه حقوقی پیدا نمی‌کرد، حتما اسم تنی چند از این گروه بازیکنان را همراه با سرنوشت نهایی‌شان مرور می‌کردیم تا دوریالی آقایان بیفتد. همه چیز تا آن لحظه‌ای معنی دارد که «تیم» برنده باشد و نتیجه بگیرد، در غیر این صورت این اسم‌های پرطمطراق محلی از اعراب نخواهند داشت. اگر پرسپولیس در اوج باشد، حتی از محسن ربیع‌خواه و احسان علوان‌زاده هم به نیکی یاد خواهد شد، اما اگر این تیم زانو بزند، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده و جلال حسینی هم در سیاهه بازندگان دسته‌بندی خواهند شد.

در این مطلب ابدا قصد پیش‌داوری نداریم و چه بسا اصلا سر سوزنی از این مسایل در ذهن پرسپولیسی‌ها خطور نکرده باشد. با این همه اما چون یک سابقه تاریخی از این تیم و البته سایر باشگاه‌های ایرانی در ذهن داریم، برخی تحرکات را می‌بینیم و نگرانی پیشکسوتان را هم می‌شنویم، بیمناک می‌شویم که مبادا برخی از این آقایان خودشان و رفیق‌شان را بیشتر از پرسپولیس دوست داشته باشند. امیدواریم چنین نباشد. شما هم امیدوار باشید...!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbqkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اندیشه های برانکو و مهاجمی که جایش پر می شود/ زوجی که شاید موفق تر از لیگ شانزدهم باشد

پرسپولیس و 6 شماره خاص!
برای حضور در لیگ هفدهم؛