تاریخ انتشار: 1396/04/26 10:57
محسن مسلمان:
کد خبر: 195483

تا به حال آدمی به خوش‌شانسی مهدی ندیده‌ام

خیلی‌ها معتقدند مهدی طارمی یکی از خوش‌شانس‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. البته این موضوع به مسائل اخیر او و اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر میان او و باشگاه پرسپولیس افتاده ربطی ندارد.
تا به حال آدمی به خوش‌شانسی مهدی ندیده‌ام

 طارمی را به دلایل مختلفی که در متن و حاشیه فوتبالش رخ داده، فرد خوش‌شانسی می‌دانند که به اصطلاح خدا او را بغل کرده است. بعضی‌ها حتی آقای گلی او در دو فصل اخیر را حاصل بازی کردنش در بهترین پرسپولیس دهه‌های اخیر می‌دانند که بهترین هافبک‌ها و وینگرهای حال حاضر ایران در آن بازی می‌کنند و موقعیت‌های بسیاری در هر بازی برای مهاجم خود خلق می‌کنند. برای خیلی‌ها همین نکته هم یک خوش‌شانسی بزرگ برای طارمی محسوب می‌شود اما محسن مسلمان چند روز قبل با تعریف کردن یک خاطره از طارمی جنبه‌های دیگری از خوش‌شانسی او را هم یادآوری کرد.

مسلمان که این روزها رفیق گرمابه و گلستان طارمی به شمار می‌رود و در خیلی از مراسم و جشن‌ها کنار اوست، در حاشیه یک برنامه تلویزیونی خاطره جالبی را از طارمی تعریف کرد. جریان از این قرار است که محسن مسلمان و مهدی طارمی به مراسم خیریه‌‌ای دعوت می‌شوند و در این مراسم قرار می‌شود یک قرعه‌کشی هم توسط این دو انجام شود تا جایزه‌ای به یکی از حاضران تعلق بگیرد. از مهدی طارمی خواسته می‌شود برای گرداندن گردونه و بیرون آوردن گوی قرعه‌کشی به روی صحنه بیاید. او باید با گرداندن گردونه عددی را انتخاب کند تا صاحب آن عدد برنده جایزه شود. اما وقتی طارمی این کار را انجام می‌دهد و گوی‌ها را بیرون می‌آورد، در میان حیرت و تعجب حاضران شماره‌ای ثبت می‌شود که شماره خود مهدی طارمی است! اینکه مهدی از میان آن همه عدد دقیقا عدد خودش را از گردونه بیرون می‌آورد باعث حیرت و خنده حاضران می‌شود و مهدی طارمی هم هدیه خود را به همان خیریه می‌بخشد و از صحنه پایین می‌آید.

محسن مسلمان در پشت صحنه ویژه‌برنامه‌ای که با حضور او تصویربرداری می‌شد با تعریف کردن این خاطره یک بار دیگر به همه یادآوری کرد که خدا مهدی طارمی را خیلی محکم بغل کرده است. مسلمان می‌گوید: «من تا به حال آدمی به خوش‌شانسی مهدی ندیده‌ام. از این دست خاطرات در مورد مهدی زیاد است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbqyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس جالبی که مسلمان از طارمی منتشر کرد