تاریخ انتشار: 1396/03/18 20:57
کد خبر: 205135

موراتا تا چند روز دیگر در مورد آینده‌اش تصمیم‌ می‌گیرد

مهاجم اسپانیایی کهکشانی‌ها طی چند روز آینده تصمیم نهایی‌اش در مورد آینده حرفه‌ای خود را خواهد گرفت.
موراتا تا چند روز دیگر در مورد آینده‌اش تصمیم‌ می‌گیرد

، آلوارو موراتا که در ابتدای فصل 17-2016 از یوونتوس جدا و به رئال مادرید بازگشت، در این فصل با این تیم قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، اما این مهاجم اسپانیایی که این فصل تنها در 14 بازی لالیگایی در ترکیب تیمش قرار گرفت، به نظر از شرایط موجود ناراضی است و در حال بررسی پیشنهاداتی است که دریافت کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده دو باشگاه منچستریونایتد و میلان نسبت به جذب مهاجم پیشین یوونتوس علاقه دارند.

خوانما لوپس، مدیر برنامه‌های موراتا در مورد آینده حرفه‌ای این بازیکن گفت: آلوارو بازیکنی است که همیشه می‌خواهد نقش مهمتری را ایفا کند و حتی با وجود اینکه در فصل اخیر 20 گل برای رئال زد، اما این را کافی نمی‌داند.

وی افزود: نمی‌دانم که آینده موراتا چطور خواهد بود. او فصل فوق‌العاده‌ای را با رئال مادرید داشت و به عناوین قهرمانی هم رسیدند. به هر حال ما تا چند روز آینده تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. البته هنوز با سران باشگاه رئال مادرید در این خصوص دیدار نکرده‌ایم.

مدیر برنامه‌های موراتا تصریح کرد: پیشنهاد میلان هنوز پابرجاست و این را هم باید بگویم که از فرانسه پیشنهادی دریافت نکرده‌ایم.

مورتا تا سال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbzqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 راموس: این یکی از بهترین رئال های تاریخ است