تاریخ انتشار: 1400/11/23 22:33
کد خبر: 25959

اختصاصی/ پیکان - هوادار/ دربی کوچک تیم‌های بی هوادار

یکی از بازی های حساس هفته هفدهم لیگ برتر دیدار تیم‌های های پیکان و هوادار است که یکی برای بقا تلاش می کند و یکی دیگر برای تک رقمی شدن و شاید هم برای گرفتن سهمیه. این مسابقه دربی تیم های بی هوادار پایتخت است که در یک هفته اخیر هر دو تیم یک شکست را مقابل استقلال تجربه‌ کرده اند.
اختصاصی/ پیکان - هوادار/ دربی کوچک تیم‌های بی هوادار

دو تیم دیگر پایتخت درحالی به مصاف هم می روند که در بازی رفت پیکانی ها موفق شدند با نتیجه دو بر صفر هوادار را شکست دهند. پیکان یکی از تیم های بی مهره لیگ است که توانسته با جوانان جویای نام بهترین نتایج را کسب کند. در سوی مقابل‌ تیم هوادار به اندازه کافی مهره و حتی بازیکنان نامی دارد، ولی با اینکه خوب فوتبال بازی می‌کند، اما نتیجه لازم را نمی گیرد. شاگردان رضا عنایتی در همین بازی قبلی مقابل صدرنشین لیگ بهترین نمایش را داشتند که به تجربه استقلال باختند. حال این تیم برای بقا باید از همین پیکان استارت بزند و کارش را به اما و اگر نکشاند. 

هر دو تیم در همین چند روز اخیر با استقلال بازی کرده اند که هوادار در لیگ برتر مغلوب آبی ها شد و پیکان نیز در جام حذفی نتیجه را واگذار کرد تا از مسابقات کنار برود. نکته جالب و توجه دو تیم این است که هر دو زمین مسابقه ندارند و اجاره نشین هستند. اجازه نشینانی که از تهران به کرج، از کرج به شهر قدس کوچ می کنند تا از تیم ها میزبانی کنند. حال اینکه کدام ورزشگاه میزبان ثابت آنها باشد، مشخص نیست!

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kerev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم "هوادار" از تصمیم‌های داور!