تاریخ انتشار: 1398/08/03 10:52
کد خبر: 83211

پیکان-ذوب آهن؛علیمنصور بدنبال پیروزی در تهران!

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هفت بازی عصر امروز برگزار می‌شود. با توجه به برنامه سازمان لیگ، چهار روز پس از انجام هفته هفتم حالا باید شاهد برگزاری هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران باشیم.
پیکان-ذوب آهن؛علیمنصور بدنبال پیروزی در تهران!

پیکان تهران که با حسین فرکی فصل را خوب آغاز نکرده حالا در آستانه یک دیدار شش امتیازی قرار دارد. این تیم عصر امروز از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس، میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. پیکانی‌ها که از مجموعه هفت بازی خود در چهار دیدار متحمل شکست شده‌اند و فقط یک برد در کارنامه دارند حالا باید از ذوب‌آهنی میزبانی کنند که یک امتیاز کمتر از این تیم دارد و در رتبه ۱۴ از جدول قرار دارد.

با وجود اینکه شاگردان حسین فرکی با به ثمر رساندن ۱۳ گل بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند اما در مقابل با دریافت ۱۴ گل عملکرد بسیار ضعیفی در خط دفاع به نام خود ثبت کرده‌اند تا در نتیجه امروز جایگاه پیکان بهتر از سیزدهم نباشد. در مقابل ذوب‌آهن که با هدایت علیرضا منصوریان رویای رسیدن به صدر جدول را داشت این روزها نتوانسته انتظارات را برآورده کند. با وجود اینکه این تیم سال‌ها در رتبه‌های بالایی جدول قرار داشت اما در فصل نوزدهم بدون کسب پیروزی و به لطف چهار تساوی در رده چهاردهم جدول قرار دارد. علیرضا منصوریان به خوبی می‌داند پیروزی در تهران برابر پیکان آنقدر ارزشمند است که این تیم را چند پله در جدول بالا بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kg68q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شعار هواداران ذوب‌آهن علیه منصوریان