تاریخ انتشار: 1398/08/02 18:36
کد خبر: 83259

استقلال با پارس جنوبی بی‌حساب است!

تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر باید به مصاف تیم پارس جنوبی جم برود.

تیم پارس جنوبی جم حریف هفته هشتم استقلال در لیگ برتر هفدهم به این سطح از رقابت‌ها صعود کرد و از آن تاریخ تاکنون تنها ۴ بار در دو لیگ هفدهم و هجدهم رودرروی استقلال بازی کرده است.
اولین مصاف؛ برد پارس با گل دشتی
پارس جنوبی جم در فصل هفدهم و در دور رفت (همان بازی که چشم مهدی رحمتی کبود شده بود) استقلال را در شهر جم ۲- صفر شکست داد! گل اول پارس جنوبی جم در آن دیدار توسط علی دشتی به ثمر رسید که این فصل به استقلال پیوسته و تازگی از تمرین کردن با استقلال هم منع شده بود! گل دوم را هم فرشاد سالاروند زد. در همان دیدار فرشاد محمدی‌مهر که لیگ هجدهم به استقلال پیوست هم از زمین بازی اخراج شد!
دومین مصاف؛ انتقام سخت استقلال
این دو تیم دومین رویارویی خود در تاریخ دو باشگاه را در دیدار برگشت همان فصل انجام دادند. دیداری که تیم منصوریان اوج گرفته در نیم‌فصل دوم بی‌رحمانه با ۴ گل پارس را در هم کوبید. سرور جپاروف، بهنام برزای و علی قربانی (۲ گل) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.
سومین مصاف؛ باخت دوباره در جم
این دو تیم در لیگ هجدهم نیز ابتدا در جم رودرروی هم بازی کردند. دیداری که باز هم پارس جنوبی با برد و کسب هر ۳ امتیاز زمین را ترک و استقلال را دست خالی بدرقه کرد! تک‌گل آن دیدار را آرمین سهرابیان دفاع استقلال به دروازه خودشان زد.
چهارمین مصاف؛ درخشش پاتوسی
دیدار برگشت فصل هجدهم استقلال و پارس جنوبی در استادیوم آزادی با درخشش آیاندا پاتوسی همراه شد. تیم شفر که نیم‌فصل دوم رؤیایی را پشت سر می‌گذاشت در دیدار با پارس جنوبی جم که جزو تیم‌های خوب لیگ هجدهم بود این تیم را ۲- صفر شکست داد. گل اول را پاتوسی زد و دومین گل توسط عماد میرجوان بازیکن حریف به دروازه خودشان وارد شد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kg6nq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آقایی: استقلال روز به روز بهتر می‌شود / به هیچ عنوان مغرور نمی‌شویم