تاریخ انتشار: 1398/06/29 19:32
کد خبر: 87359

اختصاصی/ تراکتورسازی ۱-۰ گل‌گهر؛ اولین باخت سیرجانی‌ها با طعم گل به خودی

تیم تراکتورسازی تبریز به دومین برد خود در لیگ نوزدهم دست یافت.
اختصاصی/ تراکتورسازی ۱-۰ گل‌گهر؛ اولین باخت سیرجانی‌ها با طعم گل به خودی

 تیم فوتبال تراکتورسازی امروز جمعه ۲۹ شهریور ماه و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم گل‌گهرسیرجان بود.

تیم تبریزی در نیمه اول حاکم بر میدان و تیم گل‌گهر چشم به ضدحملات دوخته بود. تراکتوری‌ها در این نیمه چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند که این موقعیت‌ها ره به جایی نبرد.

در نیمه دوم این دیدار، تراکتوری‌ها به خط حمله گل‌گهری‌ها نزدیک و نزدیک می‌شدند تا اینکه احسان حاج صفی از سمت چپ زمین با کنترل توپ استثنایی به محوطه جریمه نفوذ و اقدام به شوتزنی با پای چپ کرد که این موقعیت توسط بشاگردی دور شد. پس از این علیرضا ابراهیمی، مدافع تیم سیرجانی قصد داشت توپ را دفع کند که توپ پس از برخورد به پورعلی در دقیقه 60 بازی به گل رفت تا دروازه گل‌گهری‌ها با گل به خودی بازیکنانش باز شود.

در ادامه بازی در حالی که مهاجمان دو تیم موقعیت‌‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دادند، در دقیقه 74 فورچونه، بازیکن تراکتور از سمت راست چپ وارد محوطه جریمه شد و مهرداد بایرامی بر روی این بازیکن خطای پنالتی انجام داد. در ادامه ساسان انصاری پشت توپ ایستاد که ضربه عجیب او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت تا قرمزپوشان تبریزی بهترین موقعیت و رسیدن به گل دوم را از دست دهند.

این بازی در نهایت با نتیجه 1-0 به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا قرمزهای تبریز به دومین برد خود در لیگ نوزدهم دست پیدا کنند و تیم گل‌گهر سیرجان همچنان در حسرت برد در لیگ برتر بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgxvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقوی ترکیب تراکتورسازی را اعلام کرد