تاریخ انتشار: 1395/11/05 01:08
کد خبر: 233883

بهانه‌تراشی به سبک آجرلو برای افزایش تنش/فلسفه بافی نابرابری!

فاصله‌گرفتن از پرسپولیس در جدول لیگ برتر، برای مدیران تراکتور نگران‌کننده است
بهانه‌تراشی به سبک آجرلو برای افزایش تنش/فلسفه بافی نابرابری!

به گزارش فرتاک ورزشی،آن‌ها که با بودجه نجومی این تیم نظامی، همه بازیکنان انتخابی قلعه‌نویی را به سادگی جذب کرده‌اند و مثل همیشه در راه استفاده از بازیکنان سرباز هم با مشکلی روبرو نبوده‌اند، انتظار نمایش مقتدرانه‌تری را از تیم‌شان داشته‌اند با پیروزی امروز پرسپولیس در دیدار خانگی برابر گسترش، فاصله دو تیم در صدر جدول دوباره به 4 امتیاز رسید تا تراکتور حداقل  برای مدتی به عنوان مدعی ردیف دوم قهرمانی شناخته شود.

همین فاصله، انگیزه اصلی برای اعتراض به برنامه سازمان لیگ را در نگاه  تراکتوری‌ها به وجود آورد. آن‌ها بر این باور هستند که برنامه‌ریزی رقابت‌های لیگ، به سود پرسپولیس است و به این تیم در جهت رسیدن به موفقیت کمک می‌رساند. آن‌ها فلسفه نابرابری در برنامه‌ریزی را با اشاره به برگزاری دیدارهای تراکتور زودتر از دیدارهای پرسپولیس توجیه می‌کنند. بیشتر دیدارهای این فصل تراکتورسازی، قبل از رقیب سرخ‌پوش برگزار می‌شود اما آیا این موضوع برای بال و پر دادن به تئوری بی‌عدالتی کافی خواهد بود؟

برگزاری دیدارهای تراکتورسازی قبل از آغاز مسابقه‌های پرسپولیس، به خودی خود به ضرر تیم تبریزی نیست اما در شرایطی علیه این باشگاه عمل می‌کند که تیم قلعه‌نویی نتواند نتایج قابل قبولی به دست بیاورد. یک هفته قبل، تراکتورسازی در صورت پیروزی در دیدار خانگی با نفت آبادان می‌توانست موقتا به صدر جدول برسد و فشار زیادی به پرسپولیس وارد کند اما ناکامی این تیم، خیال شاگردان برانکو را قبل از مسابقه با فولاد راحت‌ کرد.  آن‌چه موجب اعتراض همه‌جانبه تراکتوری‌ها به سازمان لیگ شده، نتایج نه چندان درخشان این تیم در هفته‌های گذشته بوده. آجرلو، قلعه‌نویی و دیگر تراکتوری‌ها با مصاحبه‌های کنایه‌‎آمیز علیه نهادهای تصمیم‌ساز لیگ برتر، قصد دارند که رقابت قهرمانی را به بیرون از مرزهای مستطیل سبز بکشانند. این نوع از بهانه‌تراشی، احتمالا تنش‌های زیادی را بین دو باشگاه مدعی  قهرمانی لیگ برتر در هفته‌های پیش رو رقم خواهد زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjpeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکتشافات جدید درباره سروش رفیعی/ اصلِ ماجرا اضافه خدمت نبود/رمز گشایی از رازهای یک سرباز وظیفه