تاریخ انتشار: 1395/12/23 18:15
کد خبر: 223235

داورزنی: استعفای افتخاری صحت ندارد/ نیاز باشد اقدام اصلاحی می کنیم

معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: به طور خاص سرخابی ها را زیر نظر داریم و کنترل می کنیم.

داورزنی: استعفای افتخاری صحت ندارد/ نیاز باشد اقدام اصلاحی می کنیم

محمدرضا داورزنی درباره اخرین وضعیت سرخابی های پایتخت اظهار داشت: طبیعتا نگاه وزارت ورزش با توجه به اینکه در خصوص سرخابی ها مستقم است. مردم انتظار دارند که این دو باشگاه در آرامش و به دور از حاشیه ها باشد.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره تغییر در هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هر وقت ضرورت داشته باشد وزارت ورزش تصمیم گیری می کند. الان نه به طور خاص، ما به طور عمومی کل ورزش را زیر نظر داریم و این دو باشگاه را به صورت خاص تر پیگیری می کنیم.هر وقت لازم باشد و نیاز به اقدامات اصلاحی باشد انجام می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که کمک خواستن باشگاه پرسپولیس از هواداران کار درستی است یا خیر بیان داشت: در سایت باشگاه پرسپولیس از چند سال قبل حسابی اعلام شده که عاقمندان به کمک از طریق شماره حساب ها کمک کنند. الان هم جوری نیست که هواداران باشگاه تعبیر نامنسبی را انجام دهند. باشگاه پرسپولیس باشگاه هواداری دارد و همراه اول هم اسپانسر هست. موسسه اعتباری هم حمایت می کند. 70درصد منابع مالی باشگاه را هواداران تامین می کنند. هم پرسپولیس هم استقلال و هم تراکتورسازی از طریق سامانه پیامکی حمایت می کنند.

داورزنی در پایان درباره شایعه استعفای رضا افتخاری گفت: اصلا استعفای آقای افتخاری صحت ندارد و از زبان شما می شنوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjqn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورود لوکوموتیو به آزادی/عکس