تاریخ انتشار: 1395/11/06 20:55
کد خبر: 233483

بی توجهی حقوقی و حکم فیفا علیه استقلال

استفاده از یک مشاور ایرانی به جای وکیل ایتالیایی باشگاه استقلال باعث شد تا مسیر پرونده شیحی تغییر کند و به محرومیت استقلال بینجامد.
بی توجهی حقوقی و حکم فیفا علیه استقلال

کدهای اشتباهی که منصوریان شب قبل در مورد تعداد پرونده های استقلال داده بود باعث واکنش تند فتح اله زاده و افشارزاده شد.

منصوریان که برای حمایت از افتخاری، بدون اینکه از ماجراهای پرونده شاکیان استقلال آگاهی داشته باشد این محرومیت جالب توجه را مربوط به تمام پرونده ها دانست. در حالیکه این ماجراها دو مسیر متفاوت را طی می کند. در زمان مدیریت افشارزاده آنها با یک وکیل خبره ایتالیایی آشنا می شوند تا روند پرونده های مهم استقلال - پرونده ساموئل ، هلمکه و ردی را پیگیری کند تاآانها بتوانند راهی برای مذاکره و پرداخت مطالبات بازیکنان پیدا کنند. در همین زمان وکیل ایتالیایی پرونده سهم استقلال از پاداش های فیفا را پیگیری کرد و در مقطعی هم این توافق بین فیفا و استقلال صورت گرفت که فیفا می تواند از همین بخش پاداش ها، طلب این سه بازیکن را پرداخت کند. با این توافق مهم پرونده های سه بازیکن اصلی طلبکار از استقلال در دست فیفا افتاد تا آنها راهکار پرداخت را مشخص کنند. قبل از اردیبهشت ماه این وکیل ایتالیایی در پرونده توزی و در آخرین روزهای ضرب العجل وارد شد و با تاخیر در این پرونده برای استقلال این فرصت را پیش آورد تا با فراهم کردن مطالبات، بازیکن برزیلی از محرومیت فیفا دور شوند. این اتفاقات و قراردادهایی که زمان افشارزاده امضا شده بود، نشان می دهد که روند این سه پرونده هنوز به مرحله اجرایی و اخطار نهایی نرسیده و استقلالی ها از طریق همین وکیل پیگیر هستند.

 

اما در مورد پرونده شیحی و پئیچ ناگهان این روند عوض می شود و مدیران استقلال تصمیم میگیرند تا از شهریور ماه از مشاور بین الملل ایرانی خود کمک بگیرند و به واسطه تجربه او پیش بروند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjr78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط عجیب باشگاه استقلال برای هافبک جدایی طلبش

منصوریان در انتظار آندو و چپاروف
بعد از شکست غیر منتظره مقابل استقلال خوزستان؛


شادی خاص خوزستانی‌ها / اعتراض منصوریان به صحنه گل
حاشیه دیدار استقلال تهران - استقلال خوزستان