تاریخ انتشار: 1397/01/30 14:28
کد خبر: 151383

تخفیف مالی شفر به استقلال/ پیرمرد آلمانی دستیار جدید می خواهد

استقلال تهران درگیر تمدید قرارداد وینفرد شفر است. تا این لحظه باشگاه با پیشنهاد مالی او موافقت نکرده و وینفرد شفر هم طوری حرف می‌زند که اگر شرایطش را قبول نکنند، می‌رود و نمی‌ماند. به نظر می‌رسد در پایان دو طرف به توافق برسند و افتخاری تلاش کرده تا به هر شکل ممکن پول لازم برای امضای قرارداد را جور کند.
تخفیف مالی شفر به استقلال/ پیرمرد آلمانی دستیار جدید می خواهد

او از همین حالا با اسپانسر تیم برای فصل بعد صحبت کرده و از او خواسته تا برآورد کند درآمد چگونه خواهد بود تا روی آن برنامه‌ریزی کند. فصل آینده برای استقلال پرهزینه خواهد بود و به همین خاطر افتخاری نمی‌خواهد ریسک کند. تیم آنها گران است و بعضی بازیکنان برای تمدید قرارداد شرایط خاصی دارند؛ از امید ابراهیمی بگیرید تا جپاروف. این وسط جور کردن پول بازیکنانی مثل تیام، شجاعیان و... هم سخت است. در همین حال منابع خبری جزئیات پیشنهاد وینفرد شفر را فاش کردند. این مربی در ابتدا پیشنهادی به ارزش یک میلیون دلار به استقلال داد ولی پس از چانه‌زنی‌ها رقم را به 800 هزار دلار رسانده است ولی باشگاه توان پرداخت چنین پولی را هم ندارد. هیچ بعید نیست نه حرف شفر شود و نه باشگاه و دو طرف روی 700 هزار دلار برای فصل آینده توافق کنند.

اما بحث‌های مالی تنها بحث‌های دو طرف نیستند. وینفرد شفر به مسئولان باشگاه تأکید کرد کادر فنی او ناقص است و برای آنکه بتوانند کارهای بزرگ انجام دهند، نیاز به مربیان بیشتری دارد. او می‌گوید در حال حاضر فشار زیادی روی دستیاران وجود دارد و باید وظایف آنها سبک‌تر شود. پسر شفر در حال حاضر آنالیزور تیم است اما این مربی به افتخاری گفته است: «دو آنالیزور دیگر هم نیاز دارم. آنالیزورها هم باید خارجی‌ باشند.» باشگاه می‌گوید حداقل او آنالیزورهای ایرانی بیاورد تا هزینه‌ها کمتر شود. همان‌طور که قبلاً هم نوشته بودیم، شفر یک مربی دروازه‌بانی هم در کادرش می‌خواهد که او را انتخاب کرده و در صورت تأیید باشگاه، در شروع تمرینات فصل جدید او را سریعاً به تیم اضافه می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkpav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار سخت شفر برای انتخاب مدافع/ خیریتی که در مصدومیت حسینی بود!