تاریخ انتشار: 1395/08/01 22:43
کد خبر: 253783

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-آلومینیوم اراک/ کار دشوار سهراب مقابل اراکی های آماده!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور یکشنبه در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر می رود.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-آلومینیوم اراک/ کار دشوار سهراب مقابل اراکی های آماده!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نماینده اراک تا به اینجای رقابتها با کسب 15 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و در طرف مقابل نفت مسجدسلیمان با کسب 11 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاده است.

در این مسابقه که از ساعت 15:30 در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که میزبان در آخرین مسابقه خود، مقابل خونه به خونه بابل با حساب سه بر صفر مغلوب شده است و میهمان پس از کسب پیروزی یک بر صفر مقابل اکسین البرز بالای جدولی عازم مسجدسلیمان شده است.

نفت مسجدسلیمان با هدایت سهراب بختیاری زاده در حالی در این دیدار به مصاف آلومینیوم اراک می رود که تا به اینجای کار که 10 هفته از رقابتها گذشته است آنها با آمار 9 گل زده میانگین 0/9 گل در هربازی را برای خود به ثبت رسانده اند و به همین میزان نیز گل خورده برای آنها به ثبت رسیده است.ضمن اینکه نماینده استان خوزستان تا به اینجای لیگ در 6 مسابقه توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت به ثبت برساند.

در طرف مقابل شاگردان داوود مهابادی در 10 بازی قبل 9 بار دروازه رقبا را باز کرده اند و 6 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا در هر مسابقه به طور میانگین 0/9 گل زده و 0/6 گل خورده به نام آلومینیوم اراک به ثبت رسیده باشد.اراکیها تا به اینجای مسابقات در 6 هفته از 9 هفته بازیها توانسته اند کلین شیت کنند.

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آیا آلومینیوم اراک می تواند با کسب یک پیروزی خارج از خانه خود را گامی دیگر به جمع تیم های بالانشین نزدیک کند یا این مسجدسلیمانی ها هستند که پس از دو شکست پیاپی درصدد پیروزی در این مسابقه برمی آیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kl7bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه-نفت مسجدسلیمان(3-0)