تاریخ انتشار: 1395/07/15 22:59
اختصاصی/
کد خبر: 257235

بیانیه جنجالی سهراب بختیاری زاده خطاب به دلالان!

سهراب بختیاری زاده اظهار داشت: «در حالی که فشارهای زیادی از سوی عوامل شناخته شده ای (که در این مجال افشای نام آنها را لازم نمی دانم)، برای دخالت در بستن تیم و اعمال نفوذ برای این منظور بود، با تمام توان در برابر فشار ها مقاومت کردم با علم به این که این عدم تمکین خواسته ها می تواند تاوان داشته باشد.
بیانیه جنجالی سهراب بختیاری زاده خطاب به دلالان!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سهراب بختیاری زاده در بیانیه ای گفت: «روزی که قرار شد هدایت تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ یک را بپذیرم، با خود عهد کردم که همه توان و اعتبار خود را بگذارم تا با تیمی پاک و در حد بضاعت باشگاه نفت مسجد سلیمان، روانه مسابقات لیگ دسته  اول کشور شوم. متاسفانه هرچقدر که از این طرف بنده و تیمم در این راه تلاش کردیم، از آن طرف با نا ملایمتی هایی روبه رو شدیم که حتی در پاره ای موارد از بیان آن هم ابا دارم.

تیم نفت مسجد سلیمان نسبت به خیلی از تیم های دیگر دیرتر شکل گرفت و بسته شد. بنده به عنوان سرمربی برای بستن تیم، اردوی آماده سازی و بازی های تدارکاتی، چیزی در حدود تنها دو هفته زمان داشتم و در این فاصله مجبور بودم کارم را از صفر آغاز کنم.

درحالی که فشارهای زیادی از سوی عواملی شناخته شده (که در این مجال افشای نام آنها را لازم نمی دانم) برای دخالت در بستن تیم و اعمال نفوذ برای این منظور بود؛ اما با تمام توان در برابر فشارها مقاومت کردم با علم به این که این عدم تمکین خواسته ها می تواند تاوان داشته باشد؛ اما حاضر شدم تاوان آن را پرداخت کرده و در برابر این فشارها مقاومت کنم تا تیمی پاک و دور از اعمال نفوذ دلال ها و دلال مسلک ها و دلال مخفی ها بسازم.

با تیم پاک نفت مسجد  سلیمان قدم به عرصه مسابقات لیگ دسته  اول کشور گذاشتیم و با لطف خداوند، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران واقعی تیم، نتایج خوب و قابل قبولی هم گرفتیم تا در پایان هفته هشتم با 11 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار داشته باشیم؛ باید توجه داشت که اغلب بازی های ما نیز با تیم های بالای جدول صورت گرفته.

به جهت تنویر افکار عمومی و هواداران واقعی تیم نفت مسجد سلیمان، ناچارم اعلام کنم که ما در حالی هفته هشتم را پشت سر گذاشتیم که تا کنون ریالی از مبلغ قراردادها به هیچ یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت نشده و بازیکنان غیرتمند این تیم با این شرایط کارشان را دنبال می کنند.

اما از بی پولی بدتر هم در این تیم وجود دارد. شاید بپرسید از بی پولی بدتر در یک تیم فوتبال چیست؟ باید پاسخ بدهم از بی پولی بدتر، بی تجهیزاتی، بی امکاناتی، بی اعتباری و از همه بدتر غریب بودن در تیم خودی است. تنها بودن، بین چندین و چند نفر که به ظاهر تیمت هستند و در کنارت و قرار است یار و یاورت باشند.

پاک بسته شدن تیم (که باعث شده بود دست بسیاری از دلالان و دلال مسلک ها و عده ای دیگر از تیم کوتاه شود) و قطع منافعی (که برای تفهیم آن لزومی به شفاف سازی هم نیست) باعث شد تا عرصه بر ما تنگ و تنگ تر شده تا، به زعم خودم، با تنگ شدن حلقه محاصره، ناچار به ترک سنگر باشگاه نفت مسجد سلیمان شوم.

حال که تنها یک روز به بازی حساس با تیم خوب خیبر خرم آباد باقی مانده، در حالی که با بیان این مطالب قدری سبک بال و سبک بار شده ام، از همه هواداران خوب و فهیم و واقعی تیم نفت مسجد سلیمان می خواهم که به منظور حمایت از تیم محبوب شان (که  امثال ما مستاجر آن هستیم و آنها صاحبخانه)، به ورزشگاه آمده و در راستای حمایت از این تیم از هیچ کوششی دریغ نورزند.

قدم هواداران خوب و واقعی تیم نفت مسجد سلیمان روی چشمان ما. تیم را پاک بستیم و تاوان آن را هم می دهیم.

با تشکر –سهراب بختیاری زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klbbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران نفت مسجدسلیمان به اشتباه خود پی بردند/ بازگشت سهراب به خانه بهترین تصمیم بود