تاریخ انتشار: 1395/07/15 19:14
اختصاصی/
کد خبر: 257283

پیش بازی گل گهر-بادران/ پیرمردها به جان هم افتادند!

دو تیم گل گهر سیرجان و بادران تهران در چهار چوب رقابت های لیگ دسته اول کشور از ساعت 15:15 روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان رو در روی هم قرار میگیرند.
پیش بازی گل گهر-بادران/ پیرمردها به جان هم افتادند!

به گزارش سرویس لیگ دسته اول فرتاک ورزشی، گل گهر در هفته گذشته توانست با دو گل تیم فجر سپاسی را در حافظیه و جلوی چشم تماشگران تیم میزبان شکست دهد تا با 18 امتیاز به دلیل تفاضل گل در صدر جدول قرار بگیرد.

گل گهر که امسال با وینگو بگوویچ کارش را آغاز کرده تا بدین جا یکی از مدعیان صعود است.این تیم با 16 گل زده بیشترین گل زده را در میان تیم های لیگ دسته اول دارد و زنگ خطری است برای حریفان که نشان از آمادگی مهاجمان این دارد و بهترین گلزن این تیم اکبر صغیری با 6 گلزده است.

گل گهر آمار بسیار خوبی در خانه دارد و با 3 برد و یک تساوی و کسب 10 امتیاز نگاهی به یک برد خوب دیگر در خانه دارد و ضمن این که میخواهد از آمار نباختن خود در لیگ دفاع کند حال باید دید میتواند از صدر نشینی خود و نباختن در لیگ دفاع کند یا نه؟!

در آن سوی میدان بادران تهران قرار دارد تیمی که امسال سکان هدایت خود را به یک مربی با تجربه در لیگ یک واگذار و اکبر میثاقیان با تجربه که راه صعود تیم ها به لیگ برتر را خوب بلد است کارش را آغاز کرده است.

بادران در هفته گذشته در خانه مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی صفر بر صفر رسید و با یک امتیازی که در بازی خانگی کسب کرد با 10 امتیاز در رتبه 11 جدول قرار دارد. بادران با 6 گل زده و 6 گل خورده آمار ضعیفی در خط حمله و خط دفاع دارد و نشان از ناهماهنگی بازیکنانش است.

شاگردان میثاقیان در بازیهای خارج از خانه با دو باخت یک تساوی و یک برد و کسب فقط 4 امتیاز از 4 بازی خارج از خانه آمار ضعیفی از خود به جا گذاشته و می دانند که تیم خوب گل گهر در خانه با توجه به حمایت طرفدارنش بسیار قوی عمل میکند.

بادران برای جدا کردن خود از تیمهای میانه جدول نیاز به برد دارد و میتواند بعد از 8هفته با یک برد خوب اولین باخت تیم گل گهر در بازیهای امسال را رقم بزند و نکته جالب تیم بادران این است که در این هشت هفته 6 گلی که این تیم به ثمر رسانده را 6 بازیکن مختلف زدهاند.

مربیان دو تیم سابقه رو در رویی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارند و این بار باید در لیگ یک به مصاف هم بروند.

گفتنی است داوری این مسابقه به دوش تورج حق وردی داور با تجربه فوتبال کشور است.

 

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klbjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-گل گهر/ وینگو ناکام همیشگی در تقابل با نساجی چی ها/ شاگردان فکری در اندیشه پیروزی