تاریخ انتشار: 1395/06/19 10:28
کد خبر: 262535

خبر خوب برای استقلالی ها؛ کاپیتان به تیم ملی باز می گردد

ایران از اول مهرماه استارت خود را برای دو بازی حساس با ازبکستان و کره‌جنوبی می‌زند. این دو بازی بسیار حیاتی هستند و کی‌روش می‌گوید فوتبال ایران باید از تمام داشته‌ها و به ویژه باتجربه‌هایش در آن‌ها استفاده کند.
خبر خوب برای استقلالی ها؛ کاپیتان به تیم ملی باز می گردد

به گزارش فرتاک ورزشی، نبودن خسرو حیدری در فهرست جدید تیم ملی یکی از اتفاقات عجیب این لیست بود. اگر چه خسرو به مانند سابق جایی در ترکیب اصلی تیم ملی نداشت اما یکی از بازیکنان مورد علاقه کی روش محسوب می شود و با توجه به بازیهای خوبی که در 4 هفته ابتدایی انجام داده بود، به نظر می رسید که نامش در بین نفرات دعوت شده به اردو باشد با این همه سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت برای سمت راست تیمش از وریا غفوری، رامین رضاییان و علیرضا جهانبخش استفاده کند.

وریا که اصلا جلوی قطر و چین بازی نکرد و عملکرد رضاییان و جهانبخش (او علیرغم گلزنی مقابل قطر جلوی چین اصلا نمایش خوبی نداشت) راضی کننده نبود تا شایعاتی درباره دعوت احتمالی از حیدری به تیم ملی شنیده شود. آنطور که خبرآنلاین نوشته، ضعف جهانبخش در ارسال ها و ضربات ایستگاهی کی روش را به فکر انداخته تا بخواهد از توانایی ویژه بازیکن استقلال در این زمینه، جلوی ازبکستان و کره استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kldld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لطفی که کی روش به منصوریان و استقلال کرد