تاریخ انتشار: 1395/06/19 21:41
کنفرانس مطبوعاتی رئال مادرید
کد خبر: 262411

زیدان خوشحال از بازگشت رونالدو

کنفرانس خبری زیدان پیش از بازی با اوساسونا برگزار شد
زیدان خوشحال از بازگشت رونالدو

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / زیدان سرمربی رئال مادرید کنفرانس خبری خود را پیش از دیدار برابر اوساسونا برگزار کرد، در زیر مشروح این مصاحبه از منظر نظرتان می گذرد.

کریستیانو:

خوشحالیم که برگشته ،  اولین بازیش در این فصل بعد از ٢ماه است، او فردا با ماست و بازی خواهد کرد.کریستیانو رونالدو بازیکن مهمی برای ما هست میخواهم که او همیشه آماده باشد.

اوساسونا:

فردا برنابئو پشت ماست پس باید قوی بازی کنیم و سه امتیاز رو بگیریم، شنیدم که میگن بازی آسونیه اما اصلا اینجوری نیست اون ها سعی میکنند که خوب بازی کنند و ما باید آماده باشیم از طرفی خوشحالم که بازیکنان مهم ما برگشتند..

اهمیت لالیگا:

همه چیز مهم است این چیزیه که ما براش هرروز کار میکنیم و میدونیم که سخته چون هر آخر هفته باید ببریم پارسال با اختلاف یک امتیاز باختیم اما امسال باید ببریممثل همه ی تیم ها که در این رقابت هستند ما میریم که بجنگیم و ببریم .

ترکیب:

میخواهم با بازیکنانم صادق باشم، ما ٢٤ بازیکن داریم و فقط ١١ تا بازی میکنند از اول و فقط ٣تغییر داریم همیشه گفتم که گروه مهم ترین چیز هست و این تغییر نمیکنه بعضی بازیکنان هستند که بیشتر بازی میکنند اما در باشگاه های بزرگ این طبیعی هست.

جیمز:

او با ماست و خوشحاله در لیست بازی فردا نیست مثل کاسمیرو و مارسلو اون ها یذره خسته برگشتند ما ٧ بازی در ٢١ روز داریم و باید به برخی استراحت بدیم خوشحالم که همه برگشتند فردا ترکیب رو خواهید دید.

بنزما:

به آمادگی برگشته و با ما هست مهمترین چیز اینه که او از احساس خوبی مثل همیشه داره دیگه ناراحتی نداره اگه در ترکیب اصلی باشه بخاطر اینه که ١٠٠٪‏آماده برگشته مهمه که با ماست اما نقشه اینه که دقایقی بازی کنه چون آماده این کار هست.

ریکاوری کیلور ناواس:

نمیتونم زمان دقیقی از بازگشتش بگم اما خوشحاله که به ما برگشته و این خبر خوبیه ولی کاملا آماده نیست باید ببینیم تا هفته دیگه چطور پیش میره.

کوئنترائو و ایسکو:

داره به آمادگی کامل میرسه ، حالش خوبه هنوز با گروه تمرین نکرده امادر هفته دیگه این اتفاق میوفته ، فابیو فرق میکنه و باید مقداری محتاط تر باشیم او میخواد الان بازی کنه اما ما باید به برنامه ریماوری او احترام بگذاریم و اونو انجام بدیم

متاسفانه بخش آخر کنفرانس که در مورد محرومیت فیفا بود تو اینجا جا نشد متن کاملش تو کانال تلگرام هست حتما بخونید

 

ترجمه فرتاک ورزشی : عرفان احمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kldna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو 5 سال دیگر در مادرید