تاریخ انتشار: 1395/07/10 19:55
کد خبر: 258359

دلایل خاص گولیچ درخصوص غیبتش در تمرینات پرسپولیس

مدافع دو رگه تیم فوتبال پرسپولیس برای غیبت در تمرینات این تیم و رویارویی حقوقی با مسئولان این باشگاه دلایل خاص خود را دارد.
دلایل خاص گولیچ درخصوص غیبتش در تمرینات پرسپولیس

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حالی از ارجاع پرونده آنتونی گولچ به فیفا خبر داده است که این بازیکن نیز استدلال های خودش را برای غیبت در تمرینات پرسپولیس دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس پس از غیبت این بازیکن در تمرینات اعلام کرده ما به فیفا نامه زدیم و مراتب عدم حضور این بازیکن در تمرینات را به کمیته انضباطی فیفا اعلام کرده ایم.

از سوی دیگر گولچ به خاطر عدم دریافت دو ماه از حقوقش در تمرینات شرکت نکرده است. گولچ دو نوبت حقوق ۲۰ هزار دلاری طلب دارد و مجموعا ۴۰ هزار دلار از مطالبات خود را دریافت نکرده است و به همین دلیل بدون اطلاع باشگاه در تمرینات حضور نیافته است.

برانکو و خوردبین هم مثل باشگاه از وضعیت گولچ بی خبر هستند. جالب این که گولچ با مدیربرنامه هایش هم قطع ارتباط کرده و از او نیز به خاطر این که نتوانسته مطالباتش را وصول کند شکایت دارد.

این بازیکن گرانقیمت که در هیچ یک از بازی های پرسپولیس جایی در لیست ۱۸ نفره نداشته یک استدلال دیگر هم دارد که آن را به فیفا ارائه می کند. گولچ تاکید دارد باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایتنامه ۱۰۰ هزار دلاری اش را به باشگاه مولداویایی پرداخت نکرده است. باشگاه شریف مولداوی براساس مدارک ارسالی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه مبلغ را واریز کرده ایم اما به خاطر تحریم های بانکی به حساب وارد نشده است، اقدام به صدور رضایتنامه برای دریافت ITC این بازیکن کردند اما حالا گولچ مدعی است باشگاه پرسپولیس مبلغ رضایتنامه اش را پرداخت نکرده است.

گولچ سعی می کند هیچ اطلاعاتی به پرسپولیسی ها ندهد و احتمال دارد باشگاه مولداویایی نیز با ارسال نامه ای به فیفا اعلام کند این بازیکن به خاطر عدم پرداخت مبلغ رضایتنامه اش در تمرینات تیم حضور پیدا نکرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klj5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دغدغه برانکو؛ یافتن ترکیب اصلی پرسپولیس