تاریخ انتشار: 1395/07/28 11:12
کد خبر: 254711

سایت آلکمار از ستاره ایرانی اش تمجید کرد

طبق روال هر هفته سایت باشگاه آلکمار با آنالیز عملکرد بازیکنان در بازی های لیگ هلند این بار به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت.
سایت آلکمار از ستاره ایرانی اش تمجید کرد

در حالی که بیشتر رسانه های هلندی بعد از بازی های این هفته هلند و جدال آلکمار با ویتسه آرنهیم بیشترین نمره را به علیرضا جهانبخش دادند سایت این باشگاه هم در بخش آنالیز عملکردی بازیکنانش به تعریف و تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و او را بهترین مهره AZ مقابل ویتسه معرفی کرد.

 

 

در گزارش آنالیز بازیکنان آلکمار آمده است:« علیرضا جهانبخش بازگشت باشکوهی به ترکیب AZ بعد از مصدومیت چند هفته ای داشت تا جایی که آمارهای فوق العاده ای در ساختار تهاجمی تیم از خود برجای گذاشت و نقش به سزایی در فرار از شکست ایفا کرد. جهانبخش با بیش از 33 پاس در یک سوم دفاعی حریف بیشترین آمار را در این هفته از لیگ هلند بین همه بازیکنان داشت ضمن این که 9 بار توانست برای هم تیمی هایش موقعیت سازی کند که تنها دو نفر دیگر در این هفته با 11 پاس تهاجمی بیشتر از این بازیکن پاس دادند. جهانبخش در مجموع بازی 50 بار توپ را لمس کرد که از این حیث هم در بین سه بازیکن برتر هفته قرار داشت و تنها دو نفر با 57 پاس بیشتر از او در جریان بازی قرار داشتند».

علیرضا جهانبخش بعد از چهار بازی غیبت در ترکیب آلکمار این هفته 90 دقیقه برای قرمزپوشان به میدان رفت اما به خاطر به رسمیت نشناختن نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی در جدال فرداشب برابر مکابی تل آویو به میدان نخواهد رفت که غیبت او می تواند دردسرهای زیادی برای ون دن بروم و تیمش به ارمغان بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klkwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به علیرضا جهانبخش به عنوان خوش‌پوش‌ترین بازیکن هلند رای دهید +لینک رای