تاریخ انتشار: 1395/06/24 18:33
کد خبر: 261459

مهم‌ترین ضعف استقلال به مسائل مدیریتی مربوط می‌شود/ حرف‌های افتخاری در مورد منصوریان بودار است

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران مهم‌ترین ضعف این تیم را مسائل مدیریتی دانست و گفت: نمی‌دانم چرا افتخاری برخی از مسائل را مطرح می‌کند.
مهم‌ترین ضعف استقلال به مسائل مدیریتی مربوط می‌شود/ حرف‌های افتخاری در مورد منصوریان بودار است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، علیرضا اکبرپور  مورد بازی روز جمعه پرسپولیس - استقلال اظهار داشت: این مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و قرار نیست تیمی که وضعیت بهتری دارد، برنده شود. شما دیدید که در بازی رفت پارسال خیلی‌ها برد استقلال را پیش‌بینی می‌کردند، اما پرسپولیس برنده شد و در بازی برگشت هم هیچ‌کس تصور نمی‌کرد پرسپولیس با آن نتیجه استقلال را شکست بدهد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم چون الان همه برد پرسپولیس را پیش‌بینی می‌کنند این نتیجه برعکس خواهد شد. منظور من این است که پرسپولیس به همین راحتی نمی‌تواند استقلال را شکست بدهد. دوست دارم استقلال برنده این بازی شود تا بتواند در جدول رده‌بندی کمی خودش را پیدا کند و هم رقیب سنتی‌اش را از پیش‌رو بردارد.

وی در مورد اینکه مهم‌ترین نقطه ضعف استقلال چیست، گفت: به‌نظر من مهم‌ترین ضعف استقلال به مسائل مدیریتی مربوط می‌شود که در پنج هفته سه مدیرعامل عوض شد. شما می‌بینید که افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ابتدا از کم کردن قراردادها حرف می‌زند و سپس تأکید می‌کند که تکلیف منصوریان را بعد از دربی مشخص می‌کند. وی حتی گفته که از بازی علی پروین و همایون بهزادی خوشش می‌آمده است! نمی‌دانم این حرف‌ها برای چه زده می‌شود.

اکبرپور در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: من معتقدم این حرف‌ها به استقلال و علیرضا منصوریان ضربه می‌زند و احساس می‌کنم حرف‌های مدیرعامل استقلال بودار است. الان به‌جای اینکه بازیکنان و کادر فنی را از لحاظ روحی تقویت کنند، آنها را تخریب می‌کنند و این اصلاً درست نیست.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در پایان تصریح کرد: من امیدوارم استقلال روز جمعه بازی خوبی را به نمایش بگذارد و علیرضا منصوریان هم باید تیمش را طوری آماده کند که 90 دقیقه مقابل پرسپولیس بجنگد و از لحاظ دوندگی کم نیاورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klrpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خاطرات تلخ و شیرین دربی‌ (تصاویر)