تاریخ انتشار: 1402/04/13 19:51
کد خبر: 3283

شوک به نکونام و هواداران؛ حذف استقلال از لیگ برتر/ ماجرای واقعی این خبر چیست؟

می گویند سازمان لیگ بنا بر الزام تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مانع از حضور تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در لیگ برتر می شود.
شوک به نکونام و هواداران؛ حذف استقلال از لیگ برتر/ ماجرای واقعی این خبر چیست؟

مدیران ورزش تصمیم گرفتند پرسپولیس را به وزارت ورزش و استقلال را به وزارت اقتصاد واگذار کنند. اکنون با صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر باشگاه استقلال هم برای اینکه تحت نظارت وزارت اقتصاد باشد دچار دردسر جدیدی خواهد شد، زیرا باشگاه استقلال خوزستان تنها تیمی است که متعلق به وزارت اقتصاد و دارایی است و یک وزارتخانه نمی‌تواند همزمان دو باشگاه در لیگ برتر داشته باشد درغیر اینصورت برای دریافت پروانه مجوز حرفه ای و حتی ملی با مشکل مواجه خواهد شد.

  • بیشتر بخوانید:

تصویری واضح از تتوهای صورت و بدن سحر قریشی! | سحر قریشی از تتوها کامل خود رونمایی کرد

تماس سرمربی استقلال با خانواده خبرنگار اصفهانی

ادعای بزرگ سپاهان در مورد خرید تازه‌اش

بمب جدید سپاهان از قطر می‌آید!

تراکتور دست بردار پرسپولیس نیست؛ پاتک سنگین به ستاره‌های مدنظر یحیی

استقلال نیازی به بیرانوند ندارد | بهترین گلر ایران است اما...

 

استقلال خوزستان متعلق به گروه ملی صنعتی فولاد است که زیر نظر بانک ملی است و بانک ملی هم متعلق به وزارت اقتصاد و دارایی است. به این ترتیب استقلال خوزستان خود را فرزند وزارت اقتصاد می‌داند که امکان پس دادن امتیاز این باشگاه وجود ندارد!

اما پرس‌وجوی خبرنگار ما از سازمان لیگ موید این مطلب است که تیم های استقلال و پرسپولیس هر دو زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می شوند و همان طور که طی همه ی این سال ها در لیگ برتر حاضر شدند، در ادامه ی مسابقات هم می توانند در لیگ برتر بازی کنند. ماجرای معرفی استقلال به عنوان تیم وزارت اقتصاد و دارایی به این خاطر است که کنفدراسیون فوتبال آسیا روی تفکیک مالکیتی دو باشگاه تاکید دارد.

هم اکنون چند تیم در لیگ برتر زیر نظر مس، وزات صمت و... فعالیت می کنند و مالکیت این  تیم ها هم مشترک است و اگر قرار باشد، مالکیت تیم هایی که مشترک است از جدول بازی های لیگ برتر کنار گذاشته شوند، جدول بازی های لیگ برتر خالی از تیم می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmja2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمان شدن استقلال به یک عده فشار آورده است/ خیلی‌ها با دیدن جام در دست وریا غفوری عزادار شدند