تاریخ انتشار: 1396/05/04 15:25
کد خبر: 193311

باهوش مثل گادوین منشا؛ مروارید سیاه نزدیک مهندس و رفقا

گادوین منشا اصولا آدم باهوشی است؛ این را حداقل در فوتبالش و در تک موقعیت‌هایی که نصیبش شده می‌توان دید. او اما در کنار فوتبال نشان داده که فقط در زمین فوتبال باهوش نیست و به خوبی می‌داند با کدام بازیکنان باید ارتباط بگیرد.
باهوش مثل گادوین منشا؛ مروارید سیاه نزدیک مهندس و رفقا

 منشا از ابتدای ورودش به پرسپولیس خیلی زود سراغ تفنگداران پرسپولیس رفت تا به نوعی بتواندخودش را در جمع باند اصلی پرسپولیس جا کند و بعدها از پاس‌های هافبک‌های گلساز این باند یعنی مسلمان و احمدزاده و دیگران برای گلزنی استفاده کند.
مهاجم سرخپوشان خیلی زود در ابتدای ورودش به پرسپولیس در نبود طارمی در اردوی اوکراین رابطه خوبی را با مسلمان و فرشاد احمدزاده برقرار کرد و اتفاقا در اولین بازی دوستانه پرسپولیس در اوکراین هم با پاس مسلمان توانست گلزنی کند و اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر برساند. منشا در کنار مسلمان رابطه بسیار خوبی با احمدزاده هم برقرار کرده و با توجه به اینکه فرشاد زبان انگلیسی بلد است و از طرفی زبان دوم نیجریه‌ای‌ها هم انگلیسی است، با این بازیکن شوخی‌های زیادی را انجام می‌دهد. در کنار این دو بازیکن، نفراتی مانند کمال و بیرانوند دیگر بازیکنانی هستند که منشا رابطه خوبی با آنها برقرار کرده است. او حتی با جلال حسینی، کاپیتان اول تیم که به‌هرحال بزرگ‌تر تیم است و رابطه خوب داشتن با او می‌تواند منفعت‌هایی برای هر بازیکنی داشته باشد، رابطه‌ای حسنه دارد.

نکته مهم اینجاست که منشا که پیش از پیوستن به پرسپولیس رابطه نزدیکی با سیامک نعمتی داشت چون اصلا آنها با هم هم‌تیمی بودند و بعضی گل‌هایش را در پیکان از روی پاس‌های نعمتی به ثمر رسانده بود اما حالا در پرسپولیس کمتر در کنار این بازیکن دیده می‌شود و بیشتر سعی می‌کند به تفنگداران پرسپولیس نزدیک شود. منشا به خوبی می‌داند که برای بقا در پرسپولیس باید به این بازیکنان نزدیک‌تر شود به خصوص اینکه با حضور طارمی احتمالا بیشتر این پاس‌ها به طارمی خواهد رسید و منشا برای اینکه از کورس گلزنی عقب نماند باید بتواند وارد جمع مهندس و رفقا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kndbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام لیست پرسپولیس توسط برانکو/ فرشاد احمدزاده نیست، منشا خط خورد