تاریخ انتشار: 1396/06/25 13:51
کد خبر: 182811

مدیریت بحران به سبک استقلال!

گفته می‌شود پرویز مظلومی گزینه ایرانی استقلالی ها برای جانشینی منصوریان است! نکته جالب توجه اینجاست که گزینه هیات مدیره استقلال ماه هاست که خانه نشین است و از طرفی یکی از طلب کاران باشگاه است که نزدیک به یک میلیارد از استقلال طلب کار است و از این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت کرده است.
مدیریت بحران به سبک استقلال!

گویا مدیران استقلال که در بحران دست و پا می زنند و با تصمیمات خلق الساعه این تیم را به قعر جدول رده بندی برده اند حالا برای اینکه از سویی از بحران نتیجه گیری خارج شوند و از سویی دیگر از خطر شکایت مظلومی جان سالم به در ببرند بنا دارند که مظلومی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کنند تا شاید با این کار دو هدف را نشانه روند.

در شرایطی که تیم های بزرگ دنیا به دنبال استخدام مربیان با دانش و توانمند هستند مدیران استقلال به دنبال سیاست گذاری های غلط خود حالا در آستانه یک تصمیم اشتباه دیگر هستند تا بحران استقلال را پر رنگ تر از قبل کنند.

 آخرین پیشنهادی که به مظلومی برای مربیگری در لیگ برتر شد ، حضور در تیم پدیده بود که وی تنها یک ساعت به عنوان سرمربی پدیده انتخاب و پس از یک ساعت از کار برکنار شد! حالا سوال اینجاست که ایا این گزینه می تواند استقلال را از بحران خارج کند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knmyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان دوباره بازخواست می شود