تاریخ انتشار: 1396/05/10 11:16
کد خبر: 191959

دردسرهای مربی خارجی بدنسازی استقلال

دردسرهای مربی خارجی بدنسازی استقلال

مصدومیت چند بازیکن استقلال در همین ابتدای فصل کار را برای علیرضا منصوریان سخت کرده است. این مصدومیت‌ها در این مقطع از فصل کمی عجیب به نظر می‌رسد و مشخص نیست چرا بازیکنان استقلال اینقدر زیاد مصدوم می‌شوند.

شاید این طور به نظر برسد که تمرینات سخت میک مک درموت باعث آسیب دیدن بازیکنان استقلال شده اما واقعیت این است که استقلال و منصوریان فصل قبل هم از همین مشکل ضربات زیادی خوردند که مهم‌ترین آنها در بازی برگشت مقابل العین بود. امید ابراهیمی هر دو بازی رفت و برگشت را از دست داد و فرشید باقری هم در اوایل نیمه اول مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. فصل گذشته بازیکنی مثل محسن کریمی هم در چند نوبت مصدوم شده بود و قطعا آن مصدومیت‎ها ربطی به میک نداشته است.

اما درباره این فصل چه می‌شود گفت؟ کریمی دوباره مصدوم شده و نامش حتی از لیست استقلال هم خارج شده است. البته امید ابراهیمی به دلیل همان مصدومیت قبلی عمل جراحی کرده و هنوز تمرین هم نمی‌کند، اما فرشید باقری، لئاندرو پادوانی و فرشید اسماعیلی در تمرینات روزهای اخیر آبی‌ها مصدوم شده‌اند و دست منصوریان را در هفته‌های اول لیگ خالی گذاشته‌اند! این معمایی است که سرمربی آبی‌ها باید جواب آن را بدهد و توضیح دهد که چرا با هر مربی بدنساز و تمرین‌دهنده‌ای مثل جونز و مک درموت، استقلال این همه مصدوم دارد و هیچ تلاشی برای جلوگیری از این وضعیت صورت نمی‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knrgx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی آبی پوشان ازایرلند به تهران رسید