تاریخ انتشار: 1396/06/11 02:16
انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه - اروپا
کد خبر: 185459

آلمان و انگلیس دست پر به خانه برگشتند/ لهستان تحقیر شد

ژرمن‌ها و سه‌شیر با پیروزی‌های خارج از خانه، هفته هفتم دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را پشت سر گذاشتند.
آلمان و انگلیس دست پر به خانه برگشتند/ لهستان تحقیر شد

، در دومین شب از بازی‌های هفته هفتم مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا، در گروه‌های سوم، پنجم و  ششم، هشت دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی آلمان و انگلیس پیروز شدند.

در گروه C، تیم ملی آلمان در خانه جمهوری چک با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. آلمان با گل زودهنگام تیمو ورنر در دقیقه 4 پیش افتاد اما در دقیقه 78 دورازه‌اش توسط داریدا باز شد. با این حال متس هوملس در دقیقه 88 دوباره ژرمن‌ها را پیش انداخت.

در بازی‌‌های دیگر این گروه، نروژ در خانه 2 بر صفر بر آذربایجان غلبه کرد و ایرلندشمالی با نتیجه 3 بر صفر گل میزبانش سن مارینو را شکست داد.

در جدول گروه سوم، آلمان با 21 امتیاز، ایرلند شمالی با 16 امتیاز، جمهوری چک با 9 امتیاز، نروژ با 7 امتیاز و تفاضل گل منفی 2، آذربایجان با 7 امتیاز و تفاضل گل منفی هشت و سن‌مارینو بدون امتیاز اول تا ششم هستند.

در گروه F، انگلیس میزبان کوچک خود مالت را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. هری کین در دقیقه 53 و 2+90، رایان برتراند در دقیقه 86 و دنی ولبک در دقیقه 90 گلزنی کردند.

در بازی‌های دیگر این گروه اسکاتلند 3 بر صفر میزبان لیتوانی را شکست داد و اسلواکی هم با نتیجه یک بر صفر میهمانش اسولوونی را مغلوب کرد.

در جدول گروه ششم رقابت‌ها، انگلیس با 17 امتیاز، اسلواکی با 15 امتیاز، اسکاتلند با 11 امتیاز، اسلوونی با 11 امتیاز و گل زده کمتر نسبت به اسکاتلند، ‌لیتوانی با 5 امتیاز و مالت بدون امتیاز اول تا ششم هستند.

در گروه E لهستان در خانه دانمارک تن به شکست سنگین 4 بر صفر داد. دلانی 15، کورنلیوس 42، یورگنسن 59 و اریکسن 80 در این بازی گلزنی کردند.

در بازی دیگر این گروه هم رومانی با یک گل بر ارمنستان غلبه کرد.

در جدول گروه E، تیم‌‌های لهستان 16 امتیازی، مونته‌نگروی 13 امتیاز با تفاضل گل 10+، دانمارک 10 امتیازی با تفاضل گل 8+، رومانی 9 امتیازی، ارمنستان 6 امتیازی و قزاقستان 2 امتیازی اول تا ششم هستد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knyd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در بازی ایران - سوریه این شعار را بدهید!