تاریخ انتشار: 1400/10/02 12:28
کد خبر: 28259

اختصاصی/ نفت مسجد سلیمان/ فجرسپاسی/ فرار از قعر با سربازان فجر

دیدار تیم های فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است که فجری ها دنبال جایگاه مناسبی در جدول هستند و هم نفتی ها نیز به دنبال فرار از سقوط تا خودشان را بیشتر از این امتیاز از دست ندهند.
اختصاصی/ نفت مسجد سلیمان/ فجرسپاسی/ فرار از قعر با سربازان فجر

همانطور که رقابت در بالای‌ جدول بسیار حساس است و تیم ها تلاش می کنند تا جایگاهشان را حفظ کنند، در انتهای جدول نیز شرایط کاملا پیچیده است و هیچ تیمی دوست ندارد تا آخر فصل با استرس به کارش ادامه دهد. در حال حاضر نفت مسجد سلیمان اوضاع مناسبی در جدول ندارد و فانوس به دست است که اگر نیم فصل اول نتواند خودش را جمع و جور کند، نیم فصل دوم مشکلاتش بیشتر می شود و احتمال دارد جزو دو تیم سقوط کرده باشد. فعلا پدیده مشهد کاندیدای اول سقوط به دسته اول است که چند تیم دیگر مثل نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی، نفت آبادان و هوادار نیز خطر افتادن را بیخ گوششان می بینند. فراز کمالوند به خوبی می داند اگر از فجر سپاسی امتیاز نگیرد، شاید خودش زودتر از نفت کنار برود.

در سوی مقابل سربازان علی کلانتری تا الان نتایج بدی نگرفته اند، ولی این نتایج تضمینی برای بقای آنها نیست و باید در بازی های شش امتیازی دست خالی از زمین خارج نشوند و امتیاز بگیرند. خیلی ها نتایج فجر را به زمین نامساعد حافظیه ربط داده اند، ولی همین تیم  خارج از خانه نیز خطرناک ظاهر نشان‌ داده و و امتیاز نیز گرفته که نفتی ها به خوبی این را می دانند کار راحتی مقابل فجر ندارند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koee8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت 5 مهره اصلی فجرسپاسی دربازی حذفی مقابل آلومینیوم اراک