تاریخ انتشار: 1402/01/02 21:58
یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 8835

چطور ظلم ۴۰ساله پاک شد ‌ولی استوری جنجالی پاک نشد؟!/ استارت " ژنرال " با اولین چالش عجیب در تیم ملی

چطور ظلم ۴۰ساله  پاک شد ‌ولی استوری جنجالی پاک نشد؟!/ استارت " ژنرال " با اولین چالش عجیب در تیم ملی

علی مسعودی؛ بعد از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این مربی چند دستیار خودش را معرفی کرد که یکی از آنها رحمان رضایی مدافع سابق پرسپولیس و ذوب‌آهن بود. رضایی که سابقه درخشانی به عنوان بازیکن را در فوتبال دارد و سالها نیز لیگ ایتالیا را تجربه کرده خیلی زود از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شد تا " ژنرال" تیم ملی یکی از یارانش را همان روز نخست از دست بدهد. یاری که به خاطر یک استوی انتقادی نه چندان قدیمی، تیم ملی را از دست بدهد و حال امیر قلعه‌نویی نیز در بدو ورود به تیم ملی با چالش عجیبی مواجه شود. چالشی که تا حدودی بحث برانگیز بوده و نقد های زیادی را بهمراه دارد چون اگر بحث انتقاد باشد، خیلی ها درباره تیم ملی و مسائل دیگر صحبت کرده اند و پست خوب هم گرفته اند.

نمونه اش اگر قرار بود؛ رحمان رضایی به خاطر یک استوی انتقادی به تیم ملی راه پیدا نکند و کنار برود، الان نباید امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می شود.

 مربی که همین حدود یک سال پیش به دلیل یک مصاحبه طوفانی با محرومیت و جریمه مالی همراه شد. مصاحبه ای که آنقدر تند و آتشین بود که شاید اگر مربی کم سابقه ای آن را انجام می داد با محرمیت بلند مدتی مواجه می شد و حتی اجازه مربیگری در لیگ را هم پیدا نمی کرد؛ چه برسد به تیم ملی.

سرمربی وقت گل گهر پس از شکست مقابل استقلال در جام حذفی از ظلم ۴۰ ساله سخن گفت و اینگونه مدعی شد؛ به همه مقدساتتان قسم در این ۴۰ سال تنها عدالت نبوده و ظلم، ظلم و ظلم بوده است. نمونه آن هم در فوتبال است. ناگفته نماند سرمربی حال تیم ملی صحبت های زیادی را مطرح کرد که با یک سرچ کوچک در گوگل می توانید بطور کامل مصاحبه طوفانی اش را بخوانید؛ گرچه او پس از چند روز که با محرومیت مواجه شد فشارش پایین آمد، مصاحبه اش را اصلاح کرد و مدعی شد؛ منظورش از ظلم در فوتبال بوده نه چیز دیگری که مشخص بود او پس از آرام شدن، مصاحبه اش را اصلاح خواهد کرد! مصاحبه ای که بصورت پخش زنده صورت گرفت و نیازی هم‌ به اصلاح کردن نداشت!

با این حال چالش امیر قلعه‌نویی تازه شروع شده و قطعا در آینده بیشتر هم خواهد شد. چالشی که مربیان داخلی خیلی بیشتر از مربیان خارجی با آن مواجه می شوند و اگر کوچکترین حرفی بزنند با بزرگترین مشکلات روبرو می شوند و به دردسر می افتند. دردسری که همه مربیان با آن روبرو شده اند که یا باید کنار بیایند و بسازند یا اینکه خداحافظی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kv7q2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج وعده داد: تمدید قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی
با تایید هیئت رئیسه این اتفاق رخ می‌دهد

امیر قلعه‌نویی در جلسه مهم فدراسیون فوتبال
سرمربی جدید ساعت ۱۴ در جمع اعضای هیئت رئیسه