تاریخ انتشار: 1396/02/23 08:53
کد خبر: 211159

پشت پرده پاسخ منفی مهاجم پرسپولیسی به استقلال تهران

چرا ساسان انصاری با وجود قول منصوریان برای قرار گرفته شدن رد ترکیب اصلی به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داد؟ این سوال چند دلیل دارد که در گزارشی به آنها می پردازیم.
پشت پرده پاسخ منفی مهاجم پرسپولیسی به استقلال تهران

“لحظه لحظه بودنم در پرسپولیس خاطره است. هواداری ام از دوران کودکی از این تیم خاطره است. با این همه خاطره چه کنم. ممنون از پیشنهادتان ولی نمی آیم”

این واکنش ساسان انصاری بود به پیشنهاد باشگاه استقلال که به دنبال جذب این بازیکن در فصل جابجایی تابستانی بود اما چرا مهاجم سابق پرسپولیس به آبی پوشان تهرانی پاسخ منفی داد؟

این سوال می تواند چند پاسخ داشته باشد؛ نخست همچنانکه خود انصاری می گوید او پرسپولیس است و نمی تواند به خاطر علاقه زیادی که به سرخ پوشان پایتخت دارد پیراهن حریف سنتی این تیم یعنی استقلال تهران را بر تن کند و همین باعث شد تا با وجود پیشنهاد خوبی منصوریان راهی آبی پوشان نشود.

دوم اینکه انصاری از بازیکنان مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ بود و با وجود آنکه تنها چند بازی پرسپولیس را همراهی کرد  اما بازیکن محبوبی بود و این امید را دارد که روزی دوباره به تیم محبوبش برگردد. انصاری پیش از هم تاکید کرده بود که علاقه زیادی به پرسپولیس دارد و روزی دوباره به این تیم برخواهد گشت اما این بار نه به عنوان نیمکت نشین بلکه به عنوان بازیکن اصلی.

سوم اینکه او از تکرار تجربه تلخ خود در پرسپولیس بسیار می ترسد و همین باعث شده تا جایگاه اصلی خود در ترکیب فولاد را از دست ندهد. انصاری در بازگشت به فولاد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست 16 گل به ثمر رساند تا بعد از مهدی طارمی بهترین آمار گلزنی را به نام خود به ثبت رساند.

و چهارم اینکه این احتمال وجود دارد که بختیار رحمانی مانع از آبی پوش شدن ساسان انصاری شده بود. رحمانی و انصاری رابطه بسیار خوبی با هم دارند و چه بسا بختیار با توجه به تجربه ناموفقی که در استقلال داشت و فضای بعد که برای او به وجود آمد به انصاری توصیه کرده باشد که راهی آبی پوشان نشود.

بختیار رحمانی پیش از این به ستایش از برانکو پرداخته بود و تاکید کرده بود که طبیعی است که سروش رفیعی بتواند زیر نظر این مربی بدرخشد. او به علیرضا منصوریان طعنه زده بود و چه بازیکنی نمی تواند انصاری را به حضور در استقلال تشویق کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvgbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف یک استقلالی: محسن مسلمان این فصل فوق‌العاده بود