تاریخ انتشار: 1396/01/28 09:47
کد خبر: 216559

مورد عجیب فوتبال ایران برای بازیکنان پرسپولیس و استقلال

دو بازیکنی که برابر تیم سابق خود باید از انگیره بالایی برخوردار باشند متهم به کم کاری و تبانی می شوند.
مورد عجیب فوتبال ایران برای بازیکنان پرسپولیس و استقلال

بازی کردن برابر تیم سابق برای هر بازیکنی یک دیدار خاص به شمار می آید. معمولا بازیکنانی که برابر تیم سابق خود بازی می کنند از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که آنها می خواهند توانایی خود را ثابت کنند.

معمولا بازیکنی که فرصت بازی کردن در یک تیم بزرگ را ندارد و راهی تیم دیگری می شود وقتی برابر تیم سابق خود بازی می کند از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و نهایت تلاش خود را به کار می گیرد تا بدرخشد.درباره بازیکنان باتجربه ای که هم سالها در یک تیم بازی کرده اند و بعد از آن راهی تیم دیگری می شوند قضیه همین است.

آنها هم تلاش می کنند تا بهترین بازی خود را به نمایش گذارند تا ثابت کنند که هنوز شایسته حضور در تیم سابق خود بودند. معمولا چنین بازیکنانی حتی اگر تیم آنها پیروز شود و گلزنی کنند به احترام تیم سابق خود خوشحالی نمی کنند و دنی آلوس نمونه بسیار جالبی در این زمینه بود.

اما در فوتبال ایران شرایط بسیار متفاوت است تا جایکه بازیکنان وقتی برابر تیم سابق خود بازی می کنند متهم به کم کاری می شوند و جالب تر اینکه حاشیه ساز تری از هر بازیکنی هستند. محسن بنگر و حنیف عمران زده مورد آشکاری در این زمینه هستند. بنگر بعد از بازی برابر پرسپولیس از سوی سرمربی تیم متهم به کم کاری شد و تا الان هم اجازه حضور در تمرین را پیدا نکرده و از طرف دیگر هم حنیف بعد از بازی برابر استقلال متهم به تبانی و کم کاری شده است و این نشان می دهد که فوتبال ایران بسیار عجیب و خاص است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvvdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت بازیکنان پرسپولیس و استقلال در احترام گذاشتن به برانکو و منصوریان!