تاریخ انتشار: 1396/01/28 11:51
اختصاصی|
کد خبر: 216535

آمار این را می‌گوید؛ منصوریان باید در استقلال بماند یا برود؟!

منصوریان در فصلی طاقت فرسا، استقلال را به رده دوم لیگ رساند و در لیگ قهرمانان نیز، آنها از شانس خوبی برای صعود برخوردار هستند.
آمار این را می‌گوید؛ منصوریان باید در استقلال بماند یا برود؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان که همراه نشان داده با جوانان نتایج خوبی گرفته است، در استقلال و پس از چند هفته اسف ناک، باتغییر و تحول بنیادی و توفیق اجباری استفاده از بازیکنان جوان، توانست خود را آرام آرام بالا بکشاند و تا پیش از بازی با صبا، آنها حتی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح شده بودند اما در نهایت زورشان به شاگردان برانکو نرسید و قهرمانی را به سرخپوشان دادند و شاید فصل آینده، تقابل برانکو و منصوریان دیدنی تر از همیشه باشد.

 

اگر بخواهیم نگاهی به آمار و ارقام نیم فصل دوم تیم استقلال بنگریم، درمی‌یابیم که آنها علاوه بر نتایج قابل قبول، آمارهایی را ثبت کردند که نشان از توانایی منصوریان دارد. آنها در 12 بازی، 9 پیروزی و 2 تساوی و تنها یک باخت را ثبت کردند که این آمار، نشان می دهد آنها 5 برد بیشتر، 4 تساوی کمتر و یک شکست کمتر نسبت به نیم فصل کسب کردند.

 

اوج هنرنمایی منصوریان در استقلال را شاید بتوان در آمار گل زده و خورده این تیم اشاره کرد. آنها نسبت به نیم فصل اول، 8 گل بیشتر زدند، 1 گل کمتر خوردند و 11 امتیاز بیشتر گرفتند.

 

بی شک حفظ کادرفنی استقلال و تقویت این تیم، می تواند علاوه بر لیگی پویا و درنتیجه تیم ملی قدرتمند، این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز دوشادوش یکدیگر به رقابت بپردازند. اتفاقی که سالهاست برای علاقه مندان فوتبال آرزو شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvvpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منصوریان پشت کاوه در آمد
حمایت سرمربی از مهاجم تاثیر گذار؛

منصوریان دومی را از قلعه‌نویی پس گرفت
اختصاصی| پیروزی استقلال مقابل صبا؛