تاریخ انتشار: 1398/12/14 23:08
کد خبر: 68659

پیشنهاد جدید بارسا به گلر آلمانی اش

باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد جدیدی را به دروازه‌بان آلمانی‌اش پیشنهاد بدهد.
پیشنهاد جدید بارسا به گلر آلمانی اش

در حالی که شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی مارک آندره تِراِشتگن در پایان فصل جاری از بارسلونا منتشر شده، اکنون خبر می‌رسد که بارسلونا برنامه‌ای جدی برای حفظ طولانی‌مدت دروازه‌بان آلمانی خود دارد.

شبکه تلویزیونی «ESPN» مدعی شد، مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند پیش از پایان سال ۲۰۲۰ قراردادی جدید به دروازه‌بان ۲۷ ساله خود ارائه دهند و او را برای ماندن در نوکمپ متقاعد کنند، این در حالی است که قرارداد فعلی وی با کاتالان‌ها در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید.

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به دنبال این است تا قرارداد تِراِشتگن و لیونل مسی که قرارداد او هم در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ به اتمام خواهد رسید را تمدید کند.

این دروازه‌بان آلمانی که در سال ۲۰۱۴ از بوروسیا مونشن‌گلادباخ به آبی‌واناری‌ها ملحق شد، در دو فصل اول حضورش در این تیم جایگاه ثابتی نداشت، اما با جدایی کلودیو براوو از این تیم در سال ۲۰۱۶، تبدیل به دروازه‌بان شماره «یک» بارسا شد و اکنون یکی از مهره‌های تأثیرگذار این تیم هم به شمار می‌رود.

او با بارسلونا تاکنون به عناوین مختلفی از جمله چهار قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwdwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر بارسلونا: فصل خوبی در انتظار تیم ماست