تاریخ انتشار: 1397/12/14 13:36
کد خبر: 107711

برانکو به موقع ترکیب تیمش را شناخت

برانکو به موقع ترکیب تیمش را شناخت

پرسپولیس روز سه‌شنبه در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور خواهد رفت. سرخپوشان که به‌عنوان نایب قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها در این بازی حاضر خواهند شد، کار سختی را برابر حریف خود در پیش خواهند داشت.
برانکو با پیروزی برابر نفت آبادان و با توجه به شکست سپاهان توانست یک‌بار دیگر به همراه پرسپولیس به صدر جدول برسد و حالا به‌دنبال این است که در نخستین گام آسیایی فصل جدید 3 امتیاز بازی را کسب کند. برانکو برای این دیدار تصمیم دارد تا با همان ترکیب دیدار نفت آبادان به میدان برود و با بازگشت  کمال کامیابی‌نیا با یک تغییر برابر حریف ازبکستانی خود بازی خواهد کرد.
عیلرضا بیرانوند به‌عنوان ستاره خط دروازه فصل قبل لیگ قهرمانان یک‌بار دیگر مرد شماره یک پرسپولیس در این دوره لیگ قهرمانان خواهد بود و در برابر پاختاکور درون دروازه قرار خواهد گرفت.
در خط دفاع، شایان مصلح باز هم به بازی نمی‌رسد و در سمت چپ نادری بازی خواهد کرد. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده، زوج رؤیایی خط دفاع پرسپولیس را تشکیل خواهند داد و مهدی شیری نخستین بازی خود را در دفاع راست برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان انجام خواهد داد.در خط هافبک با بازگشت کمال، این بازیکن به‌عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و احتمالا جانشین سیامک نعمتی خواهد شد و در خط جلو او بشار رسن، احمد نوراللهی و مهدی ترابی 3هافبک تهاجمی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. به‌نظر می‌رسد در نخستین دیدار پرسپولیس در آسیا سروش رفیعی، سیامک نعمتی و عالیشاه باید کار خود را از روی نیمکت آغاز کنند.
در خط حمله با درخشش بودیمیر در بازی برابر نفت آبادان برانکو از این بازیکن در برابر پاختاکور استفاده خواهد کرد و این بازیکن زوج علیپور در نوک خط حمله پرسپولیس خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxldd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک سوال از سیامک نعمتی؛ چرا عبرت نمی‌گیری؟