تاریخ انتشار: 1398/03/08 13:07
یاددآوری به مسئولین فدراسیون فوتبال؛
کد خبر: 98435

ویلموتس به لیگ یک نگاه ویژه داشته باشد

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز به طور رسمی معرفی شد تا کار دشوار خود را برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز کند.
ویلموتس به لیگ یک نگاه ویژه داشته باشد

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی در همه‌ی سالهای حضور در فوتبال ایران هیچ‌گاه حاضر نشد نگاهی به لیگ یک کند و حتی بسیاری از تیم های لیگ برتری هم از این قاعده مستثنی نبودند.

هرچند توقع اینکه سرمربی تیم ملی تمامی بازی های فوتبال ایران را زیر نظر بگیرد قطعا به جا و منطقی نیست اما این امیدواری وجود دارد که ویلموتس بلژیکی راه کارهایی برای شناسایی همه ظرفیت های فوتبال ایران حتی در لیگ یک در برنامه هایش داشته باشد.

بدون شک در لیگ یک ایران نیز بازیکنانی حضور دارند که در صورت دیدن توجه ویژه به خود در رده های بالای ملی، می توانند اهداف آماده سازی تیم ملی را برآورده سازند

ویلموتس که به نسل سازی تیم بلژیک معروف است،بانگاه ویژه به استعداد های جوان لیگ یکی می‌تواند چندین نسل بعد از خود را هم به فوتبال ایران معرفی کند نمونه این موضوع علیرضا آرتا مدافع تیم فوتبال مس کرمان بود که به عنوان تنها بازیکن لیگ یکی فوتبال کشور خود را در ترکیب ثابت تیم ملی امید قرار داد و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی امید نیز لقب گرفت.

قطعا توجه ویژه ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی به همه ظرفیت های فوتبال ایران، علاوه بر اینکه شکوفایی فوتبال کشور را با او به همراه دارد، موفقیت های بیشتر این مربی را نیز در فوتبال ایران تضمین خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxor8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تازه ترین رده بندی فیفا؛ صعود 7 پله ای ایران

دعوت از 52 بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان
نخستین فهرست پورموسوی اعلام شد