تاریخ انتشار: 1398/01/07 18:59
کد خبر: 105411

زامهران: شایستگی پیروزی با اختلاف چند گل را داشتیم

هافبک تیم امید ایران ضمن اینکه از خوشحالی عراقی ها درآزادی ناراحت به نظر می رسید اعلام داشت در مرحله بعدی قصد دارند بهترین عملکردشان را نشان دهند .

پس از انجام سه بازی درورزشگاه تقریبا خالی آزادی بالاخره تیم فوتبال امید ایران موفق شد به عنوان یکی از چهار تیم برتر دوم به مرحله نهایی که در تایلند برگزارمی شود، صعود کند تا  کرانچاردر این فرصت کافی به ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتش بپردازد.

یکی از بازیکنان تاثیر گذاردر خط میانی تیم امید ایران کسی نبود جز سینا زامهران هافبک مشهدی تیم فوتبال پدیده که در دو بازی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم به میدان رفت.

سینا زامهران در خصوص آخرین دیدار امیدها در این مرحله گفت:« ما از دقیقه اول با تمام وجود برای پیروزی جنگیدیم و شایستگی پیروزی با اختلاف چند گل را داشتیم. موقعیت های بسیار خوبی ایجاد کردیم در حالی که عراقی ها در زمین خودشان حبس بودند. من فکر می کنم بچه ها برتری خودشان را به خوبی مقابل عراق نشان دادند و تیم برتر این گروه قطعا ما بودیم.»

زامهران در خصوص ناراحتی اعضای تیم از تساوی در پایان مسابقه گفت: «ما شایسته پیروزی بودیم اما در پایان مسابقه عراقی ها به عنوان صدرنشین گروه خوشحالی کردند و این برای ما اتفاق تلخی بود. با این وجود بعد از مشخص شدن نتایج بازی های دیگر خوشبختانه توانستیم صعود کنیم و به مرحله نهایی برسیم. قطعا با تمام وجود برای حضور در دور نهایی آماده می شویم و می خواهیم بهترین عملکرد را برای صعود داشته باشیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxv6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش: ایران برای تمامی تیمهای حاضر در مسابقات احترام قائل است