تاریخ انتشار: 1397/05/13 14:24
کد خبر: 135811

زمان بررسی پرونده تراکتورسازی و ترابی مشخص شد

بعد از گذشت دو هفته از رقابت های لیگ برتر این خبر منتشر شد که فدراسیون فوتبال قصد دارد پرونده ادعای تراکتورسازی درباره بازیکن پرسپولیس را بررسی کند.
زمان بررسی پرونده تراکتورسازی و ترابی مشخص شد

مهدی ترابی مهاجم ملی پوش سایپا بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس با یک مشکل مواجه شد چرا که باشگاه تراکتورسازی و مالک جدیدش مدعی هستند که ترابی با این تیم قرارداد بسته است چرا که این بازیکن به زودی مشمول شده و باید خدمت سربازی را سپری کند. اما مهدی ترابی و باشگاه سایپا این ادعای تراکتورسازی را رد کردند و اعلام کردند که چنین چیزی صحت ندارد ضمن این که اگر تراکتورسازی با ترابی که بازیکن سایپا بوده قراردادی امضا کرده باشد دچار تخلف شده است. با این وجود امروز سایت فدراسیون فوتبال خبری منتشر کرد که براساس آن کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرار است پرونده ادعای باشگاه تراکتورسازی را درباره ترابی بررسی کند.

براساس این خبر و در خبر فدراسیون فوتبال آمده : « در پی ادعاهای طرح شده از سوی باشگاه تراکتورسازی نسبت به باشگاه سایپا و همچنین مهدی ترابی،نشستی در ساعت 10 صبح  روز سه شنبه هفته جاری در این باره در کمیته وضعیت بازیکنان برگزار خواهد شد.حضور شخص بازیکن نامبرده و همچنین نماینده قانونی باشگاه های تراکتورسازی و سایپا به همراه اصل مدارک و مستندات در جلسه الزامی است و در صورت عدم حضور،تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.»

درباره پرونده مهدی ترابی بیان این نکته لازم است که رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود که شکایت تراکتورسازی به دست این کمیته رسیده اما پرونده این باشگاه تکمیل نیست. وثوق احمدی همچنین به ورزش سه گفته بود که به دلیل تعدد قراردادها این پرونده نیاز به بررسی دقیق دارد. با توجه به اینکه روزسه شنبه این پرونده در کمیته تعیین وضعیت بررسی خواهد شد به نظرمی رسد پرونده شکایت تراکتوری ها تکمیل شده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyala

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزبه وثوق احمدی: باید قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس را بررسی کنیم