تاریخ انتشار: 1397/06/03 13:54
کد خبر: 133035

شارژ روحی بازیکنان پرسپولیس پیش از سفر به قطر

بازیکنان پرسپولیس امیدوارند در آخرین تمرین خود در تهران با حضور هواداران از انگیزه لازم برای جدال مقابل الدحیل برخوردار شوند.
شارژ روحی بازیکنان پرسپولیس پیش از سفر به قطر

پرسپولیس در یکی از سخت‌ترین جدال‌های خود این هفته به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت. تیمی که با نمایشی خیره کننده در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان تمامی دیدارهای خود را با برتری پشت سر گذاشته و اکنون در مرحله یک چهارم در انتظار پرسپولیس و شاگردان برانکو ایوانکوویچ نشسته است.

پرسپولیس که با پشت سر گذاشتن دومین محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی در شرایطی نابرابر مقابل این حریف قدرتمند حاضر خواهد شد، امیدوار است با کسب نتیجه مناسب در جدال رفت، از شرایط مناسبی در بازی برگشت برخوردار شود. در حال حاضر بزرگترین امیدواری آنها حمایت هواداران این تیم است.

آنها امروز در استادیوم شهید کاظمی آخرین تمرین خود پیش از سفر به دوحه قطر را پشت سر خواهند گذاشت و امیدوارند هواداران این تیم شارژ روحی مناسبی برای آنها باشند تا در جدال مقابل الدحیل به نتیجه لازم دست یابند.

پرسپولیس فردا تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد و تا پیش از جدال با الدحیل دو جلسه تمرینی را در قطر پشت سر خواهد گذاشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kybdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت لو رفت