تاریخ انتشار: 1397/05/03 13:59
کد خبر: 137259

وحید امیری: در دوره های قبل هم انتظار حضور در جمع برترین ها را داشتم

لژیونر ایران در لیگ ترکیه، آخرین خاطره خود از فوتبال داخلی را با دریافت عنوان مرد سال ساخت و امیدوار به ادامه روند گذشته اینبار در ترابزون است.
وحید امیری: در دوره های قبل هم انتظار حضور در جمع برترین ها را داشتم

وحید امیری که بعد از درخشش در چند فصل اخیر فوتبال ایران اکنون راهی لیگ ترکیه شده تا در ترکیب ترابزون به موفقیت خود ادامه دهد، در مراسم انتخاب برترین‌ها جایزه مرد سال را از آن خود کرد. او که برای انجام کارهای شخصی به ایران بازگشته است، در خلال آن با حضور در سازمان لیگ جایزه خود را دریافت کرد.

وحید امیری در خصوص این عنوانی که دریافت کرده گفت: ابتدا باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل برگزاری مراسمی شایسته تشکر کنم. همچنین از تمامی ‌کارشناسانی که رای دادند و من را به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب کردند تشکر می کنم. متاسفانه به دلیل اینکه در ترکیه ‌حضور داشتم نتوانستم در این مراسم حاضر شوم.

وی در ادامه با تمجید از سازمان لیگ برتر و بهاروند به عنوان همشهری‌اش در ریاست آن گفت: مراسم برترین های فوتبال ایران چند سالی است که از سوی روابط عمومی سازمان لیگ به بهترین شکل برگزار می ‌شود و مراسم امسال هم به بهترین نحو برگزار شد و همین که به فوتبال پایه و بانوان هم پرداخته شد نشان از توجه مدیران ارشد ‌سازمان لیگ و فدراسیون به تیم های پایه است.

مرد سال فوتبال ایران تصریح کرد: فوتبال ایران سرشار از استعداد است و امیدوارم هر سال نسبت به سال قبل شاهد رشد و ‌پیشرفت فوتبال مان باشیم و لیگ برتر ما هم هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود و از نظر کیفیت هم رشد چشمگیری داشته ‌باشد که حاصلش کشف استعدادهای بیشتر در فوتبال ایران خواهد بود.

امیری در مورد اینکه برخی نسبت به انتخاب ها انتقاد داشتند و مدعی تغییر آرای کارشناسان شدند گفت:  من به عنوان مرد ‌سال فوتبال ایران انتخاب شده ام و شاید درست نباشد خیلی در این مورد صحبت کنم ولی همواره در انتخاب برترین ها شاهد چنین ‌اتفاقاتی هستیم. خود من در دوره های قبل تصور می کردم که من هم باید در بین برترین های فوتبال ایران حضور داشته باشم اما ‌انتخاب نمی شدم ولی اعتراضی نمی کردم اکنون هم که کارشناسان به من رای دادند از همه کارشناسان و صاحب نظرانی که به ‌من رای دادند تشکر می کنم.

بازیکن سال فوتبال ایران در مورد اینکه بیرانوند جایزه او را در شب مراسم دریافت کرد، گفت: من و بیرانوندسال هاست با هم ‌دوست هستیم و او مثل برادرم است و انتظارم هم داشتم که بیرانوند جایزه ام را بگیرد و خوشحالم که بیرانوند به عنوان برترین ‌دروازه بان ایران انتخاب شد و واقعا سزاوار این عنوان بود.

وی در مورد امضا قراردادش با تیم ترابوزان ترکیه گفت: قراردادم با این باشگاه امضا شده و 2 روز دیگر باید در تمرین این تیم ‌حضور پیدا کنم. امیدوارم سفیری شایسته برای فوتبال کشورم هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی در ترکیه باشم و می خواهم ‌نماینده شایسته 80 میلیون ایرانی در ترکیه و باشگاه ترابوزان باشم.در آخر بازهم باید از باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش و ‌مدیریت و کادرفنی و همبازیانم در این تیم تشکر کنم که زمینه ساز رشد و پیشرفت من در فوتبال شدند


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kypxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به همه جنجال‌هایی که مترجم‌های مربیان خارجی پرسپولیس درست کرده‌اند