تاریخ انتشار: 1397/05/10 23:54
کد خبر: 136159

استقلال بدون ستاره در مهمانی بدون تبریزی

هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز با چهار دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی روز نخست ذوب‌آهن و استقلال به مصاف هم می‌روند.
استقلال بدون ستاره در مهمانی بدون تبریزی

تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن از هفته دوم لیگ برتر در حالی به مصاف هم می روند که بی تردید انتقال مرتضی تبریزی از تیم اصفهانی به تهران به عنوان مهم ترین اتفاق هفته، می تواند تا حدود زیادی این دیدار را دستخوش حواشی کند.

استقلالی ها از سالها پیش تبریزی را می خواست اما عجیب اینکه درست زمانی این انتقال محقق می شود که دو تیم باید در تقابلی مستقیم به مصاف هم بروند و بدون شک این دیدار تحت الشعاع حضور تبریزی در استقلال انجام خواهد شد.

از لحاظ فنی نیز دو تیم شرایط معکوسی را با یکدیگر سپری می کنند؛ استقلال اگرچه روی نیمکت ثبات داشت اما ستاره های این تیم درهای خروجی باشگاه را نشانه رفته تا این باشگاه بزرگ تهرانی برای فصل جدید بیش از هر زمان دیگری خالی از ستاره شود؛ از سوی دیگر ذوب آهن به جز جدایی کی روش استنلی و تبریزی به آن صورت دستخوش تغییر در ترکیبش نشد اما روی نیمکت تغییراتی را تجربه کرد تا دو تیم از این لحاظ نیز شرایط متفاتی را تجربه کنند‌.

استقلال به تازگی ۳ بازیکن جدید به خدمت گرفته هرچند که امکان استفاده از آنها در بازی امشب بسیار کم است.

دو تیم در حالی به مصاف هم میروند که استقلال با جوانهایش به دنبال اولین ۳ امتیاز فصل است و شاگردان نمازی نیز با پیروزی احتمالی امشب می توانند از همین ابتدا خود را به‌عنوان یک مدعی جدی معرفی کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyzyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه سفر آبی پوشان پایتخت به اصفهان مشخص شد