تاریخ انتشار: 1402/04/20 02:21
کد خبر: 2914

جوهر قرمز و مافیای نقل و انتقالات پرسپولیس!

با وسواس خاصی سراغ کمد لباس‌هایش می‌رود تا جالب‌ترین ست ممکن را برای روز تمدید قرارداد انتخاب کند.
جوهر قرمز و مافیای نقل و انتقالات پرسپولیس!

نام او میلاد سرلک است؛ جدیدترین بازیکن تمدیدی پرسپولیس که این بار کت و شلوار سفید رنگ را پوشید و با خودروی بی ام دبلیو X3 راهی خیابان سئول، پایین‌تر از میدان پرسپولیس شد تا بار دیگر توجهات و لنز دوربین عکاسان و هواداران را به خود جلب کند.

اتومبیلی که روز گذشته هافبک دفاعی پرسپولیس را به مقصد باشگاه حمل می‌کرد و سپس او را تا محل تمرین قرمزها هدایت کرد، بیش از شش میلیارد تومان قیمت دارد که با رنگ سفید جذاب، چشم هر ماشین‌بازی را به خود جلب می‌کرد و اتفاقا با ست کت و شلوار سرلک نیز همخوانی جالبی داشت.

جالب اینکه سرلک فصل گذشته نیز تلاش کرده بود که به صورت خاص و ویژه خود را به هواداران پرسپولیس معرفی کند؛ جایی که ناگهان با یک لیموزین مشکی‌رنگ وارد خیابان پیروزان شد و با کت و شلوار مشکی رنگ و تشریفات خاص به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا همه حاضران را انگشت به دهان نگه دارد.

 میلاد سرلک

شاید بی‌کم و کاست این استایل او حتی از تشریفات ویژه برای یورگن لوکادیا هم گیراتر بود و او را در صدر لیست جالب‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در نقل و انتقالات قرار داد.

سرلک که هر فصل با قراردادهای یک ساله، حضورش در پرسپولیس را تداوم می‌بخشد، شاید به همین دلیل بیشتر از یک سال قرارداد نمی‌بندد که هر تابستان با تیپ جدیدی خود را به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل کند و در کانون توجه هواداران قرار دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n69k4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشتری جدید برای هافبک پرسپولیس/ هایجک به سبک اصفهانی‌