تاریخ انتشار: 1398/10/14 21:35
کد خبر: 75786

چرایی ساعات عجیب جام حذفی انگلیس

اتحادیه فوتبال انگلیس این هفته تصمیم گرفته بازی ها را یک دقیقه دیرتر از زمان معمول آغاز کند.
چرایی ساعات عجیب جام حذفی انگلیس

ابتدای این هفته به جای برگزاری لیگ برتر انگلیس، دور سوم رقابت های جام حذفی این کشور پیگیری خواهد شد. جالب اینجاست اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفته بازی ها را در ساعتی غیرمعمول و به عنوان مثال 12:31 به جای 12:30 یا 15:31 به جای 15:30 آغاز کند. دلیل این تاخیر 60 ثانیه ای، به فکر واداشتن علاقمندان فوتبال به اهمیت دادن به سلامت روان است.

در بیانیه اتحادیه انگلیس آمده است: "امید است که این ابتکار، آگاهی از اهمیت مراقبت از سلامت روانی ما را بالا ببرد، این 60 ثانیه نشان دهنده اولین گام در مسیر بهبود سلامت  است. در طول این تاخیر یک دقیقه ای، طرفداران تشویق می شوند تاثیر مثبتی را که این 60 ثانیه می تواند در زندگی بهتر یا در حمایت از یک دوست یا عضو خانواده داشته باشند را در نظر بگیرند."

مارک یولینگام، رئیس اجرایی اتحادیه انگلیس اضافه کرد: "تاخیر 60 ثانیه ای یک ایده ساده است و یک بستر قدرتمند را برای ما و همکاران ما در خیریه فراهم می کند تا پیام بسیار مهمی در مورد سلامت روان ارائه دهند. ما می دانیم که به ویژه مردان می توانند تمایلی به صحبت درباره این موضوع ندارند، بنابراین مهم است که از فوتبال به عنوان وسیله ای برای تاکید بر اهمیت آمادگی ذهنی استفاده کنیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6bno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دور سوم جام حذفی انگلیس قرعه‌کشی شد/ لیورپول با «دربی» وارد می‌شود